Siapa Nak Beli PERODUA Bezza | Enjin Hijau

bezza 1 new
bezza 1
bezza 2
bezza 3
bezza 3 new
DSC_4999
DSC_4996
DSC_5015




  • Reka bentuk Bezza dibangunkan sepenuhnya kakitangan PERODUA
  • Enjin hijau dimajukan di bawah Pelan Induk Pembangunan Enjin Hijau syarikat itu dengan kerjasama Daihatsu Motor Corporation, Jepun.
  • PERODUA nak menghasilkan enjin yang menggunakan Sistem Bahan Api Cecair Bebas Logam Berharga (PMLFC) iaitu yang pertama seumpamanya di Malaysia.
  • Sistem PMLFC tidak menggunakan petrol atau diesel sebagai bahan bakar, sebaliknya bahan api alternatif yang tidak mengandungi logam berharga, sekali gus menjadikannya lebih mesra alam dan menjimatkan. 


Nice gila!Kalau harga berpatutan insyaallah aku suruh bapak aku beli (memang kena ketuk la pale aku dengan lengan ayah aku yang dah makin berusia tu. Tapi ayah aku still nampak muda ok!!). So, agak-agak korang berapa price perodua akan letak nanti.?MYVI pon 50K++ macam mana pula dengan Bezza ni. Hahaha sama-samalah kita nantikan okei. Kalau murah kompem ramai yang berpusu-pusu pakai Bezza.


Psst, anyway ramai cakap keta ni modified dari Prius??

Comments

s h a said…
seyes chantek...kalo harga reasonable...sy pon nk beli satu...wee...
Anonymous said…
Jom beli domain dengan harga RM10 untuk setahun. .murahkan?? Download gak filem melay terbaru hanya di http://www.itsmesepul.blogspot.com .
tupai said…
hodoh tu mcm besi buruk je..kenapa kita diperasyikkan oleh benda-benda mcm tu...jangan sampai harta benda,tanah air dan maruah tergadai kepada bangsa lain dah le....
Anonymous said…
this car must over 100k!!!
Anonymous said…
kalau lah kereta ni blh bertukar jadi robot..hmmm..
GjeongArt said…
bagus lah malaysia bua kreta mcm ni . smpai bile malaysia nk buat kreta yg murah dan jimat je . smpai bile malaysia xbleh nk bukak market ke luar negare . biar org kite buat kau2 . pastu bangse asing beli bnyak2 . duit dtg ke malaysia . ok x ?
Leonfkcl said…
this car must over 100k!!!

Popular Posts