Pengakap Lambang Priory of Sion, Iluminati, Freemason | Kebetulan atau Konspirasi Dunia??


Priory of Sion adalah satu kelompok rahsia di mana dikatakan Leonardo Da Vinci, Jacques De Molay (Grand Master Knight Templar) dan Isaac Newton adalah Grand Master bagi kelompok rahsia ini. Priory of Sion mempunyai kaitan dengan Masonic Lodges yang lain seperti GLA (Swiss Grand Lodge Alpina) dan P2 (Italian Masonic Lodge).

Sir Isaac Newton.


Jacques De Molay.

Masonic Lodge ini telah merekrut ahli-ahli mereka untuk Priory of Sion. P2, sebagai rangkaian Priory of Sion adalah satu organisasi yang lebih kepada mafia, mereka telah mengawal Italian Secret Police dan ada kaitan dengan CIA dan KGB. P2 disyaki sebagai suspek utama pembunuhan John Paul I dan melakukan percubaan membunuh John Paul II.


Lambang Priory of Sion pada lambang pengakap
 
=
 
Kebetulan atau Konspirasi Dunia??

Info Tambahan

Lambang iluminati

Lambang ini kita boleh kaitkan dengan fungsi geometri. Lambang ini adalah jangkasudut dan sesiku, tambahan pula jika lambang tersebut kita letakkan di atas Great Seal, maka akan menunjuk pada objek-objek yang sama dengan apa yang telah disebutkan di atas. Organisasi selalu menyamarkan kewujudannya di dalam pelbagai lambang yang biasanya terungkap di dalam pelbagai bentuk-bentuk geometri sehingga nisbah emas (Phi). Pernah nampak tak mana-mana lambang ni kat Malaysia??



Comments

Anonymous said…
i dont trust these craps, what we we should care is iman and behold of alquran n sunnah
Anonymous said…
jln sni
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
berpegang pada yang satu.
a.z.n.e.e said…
ntahla.. sbb mmg byk benda dari sana.. kita rakyat 'kini' maintain ajelah dgn apa yg kita ada.. jgn terkurang sudah... iman pastinya..
ahfat said…
hai, saya org kuat freemason, sebab saya suka lady gaga, hahaha
tu dia ahfat dgn pengakuan berani matinya...hahaha...

nak ckp pun x berani pasal nih tp bukti mmg bnyk kan?mungkin kebetulan dan mungkin juga d sengajakan...
Ecah Shafiee said…
@a.z.n.e.ebetul kak..segalanya iman..
Ecah Shafiee said…
@ahfatini saya tahu!!next port reveal sunway pyramid maybe kan ahfat..?
Ecah Shafiee said…
@Belalang Hijaubukti mmg byk..and segala yang ada kt msia ni kbnyakan unsur dr negara luar..so susah nak nafikan..byk je lg bentuk nape pilih seakan2..??cuba fikirkan..
Adha said…
err tu lambang lencana skola aq....rasanye kebetulan tu......??
Rafi Harumin said…
Soalan saya.

Apa masalahnya dengan kita?
Burp said…
kalau nk tahu... ade sylbus sperti ekonomi.. dtgnye dari yahudi sendiri.. so ape yg kite blja sbnarnyer..dh drancang..oleh the hidden hands...
amry said…
banyak pula aku jumpa entry-entry tentang kepercayaan-kepercayan ni.sebenarnya dah lama benda ni, kita kot yang baru sedar.macam-macam cara telah diatur tuk sesatkan orang islam.kena hati-hati-kuatkan iman.Dalam al-quran terang-terang dah gtau, dajjal akan muncul diakhir zaman untuk menyesatkan umat manusia dimana rupanya menyerupai makhluk bermata 1. tengok objek last tu. tengok dalam bentuk segitiga tu. mata bukan? makhluk=pengaruh/fahaman songsang.tak yah tengok benda-benda ni. tengok sekeliling kita sudah. berapa banyak maksiat, pembunuhan,gejala sosial dan macam-macam lagi. Adakah itu semua berpunca dari simbol-simbol ni. tidak sama sekali. tapi dari hati.so,pandulah hati mengikut al-quran dan sunnah.
wallahualam
YanaHime said…
hehe! kelakarlaa...dah 3 blog citer pasal teori konspirasi ni...kalau tak salah yana laa...logo pengakap tu adalah bentuk bunga yang di panggil fleur de lis...Yana baca banyak benda ni dr Dan Brown...

Teori2 mcm ni menarik tp janganlaa terpengaruh sangat...baca boleh, 100% caya, takyahlaa
Anonymous said…
jap3 nk tnyer ape prinsip freemason nie ?
Anonymous said…
test

Popular Posts