Ngangkung Pecah Rekod 10 Juta

Ngangkung. Korang dah tengok??Tengok jangan tak tengok. Memang layan lah ini cerita. Aku tengok memang tak duduk diam. Gelak tak ingat orang kiri kanan. Sori kak yang dok belah kiri aku. Tapi kak sempoi la tak tegur pun gelagat saya yang menjengkelkan itu..terima kasih banyak-banyak kak. Wah, dah boleh masuk segmen terima kasih blog ben ni..ahahaha..

filem ngankung

Sumber : beautifulnara
Bercakap mengenai David Teo, ada satu perkara yang menarik yang dikatakan olehnya baru-baru ini. Kata David Teo, cabaran paling besar bagi penerbit filem seperti dia ialah “godaan” daripada artis-artis (sudah tentu wanitalah) yang muda dan seksi-seksi yang sanggup melakukan apa saja untuk mendapatkan slot menjadi pelakon utama. Perghhhhhh. Apakah jenis godaannya? Itu kami tak dapat huraikan. Korang fikirlah sendiri.

Comments

Tie HT said…
apa maksud ngangkung tu ek..
RotiPanas said…
cerita yang ada sam mesti best nye...
hahaha..."der,lu memang mantap la"
wa caya sama lu...tgh tgu cerita yang dia berlakon jadi gangster lak..pe ntah tajuk dia :p
layanzz
Ecah Shafiee said…
@Tiharaterpikir2 gak gangkung..mari google!
Ecah Shafiee said…
@RotiPanasyeaaa..sam terbaik!tapi cite ni watak dia lain sikit..
amry said…
naper tak letak ngangkang? hahaha... saper nak teman aku g tngk wayang...tak der member, sian aku.. sedih wooo
Miss Yaty said…
dahsyatnya! nak kena cari cite ni..hihi :)
ENCIK TIKUS said…
belum tengok lagi Y,Y

Popular Posts