10 Sebab Couple Clash

  1. Wujud orang ketiga (baik lelaki ada perempuan lain/lelaki lain atau perempuan ada laki lain/perempuan lain)
  2. Family Matters (parents x berkenan beno dengan pasangan korang. Apahal hidung dia penyek Jah??)
  3. Tidak wujud perasaan sayang anymore (kau x paham bahasa?Aku dah xde perasaan kat ko!)
  4. Sebab DUIT (alahai, nak blanje makan minum sendiri x terdaya dah apatah lagi awek)
  5. Tiada Sebab (tiba-tiba je putus)
  6. Si dia berubah jadi x hensem/lawa (hoi, muka kau!Dah rope katak kodok di bulan mengambang)
  7. Si dia lokek! (kedekutnyer kau..aku nak pinjam 20sen masuk tandas je pun)
  8. Tidak sehaluan (aku ke selatan kau ke utara)
  9. Pasangan korang anak mak (patulah masam je kau, nyelit bawah ketiak mak kau jerk)
  10. Korang pikirlah sendiri aku nak sambung tido!!

Comments

Afiq Din said…
yg 1st tu slalu la...
yg 10 tu xpenah dibuat org...
Ecah Shafiee said…
ehehhe..org x buat aku buat..
Shamsul Anuar said…
1 n 3 memg slalu kena... huhuhu

Popular Posts