Kegunaan Jari Hantu Bersama Isteri




Ketika Abu masih kecil dia diajar oleh ayahnya tentang fungsi-fungsi jari tangan...

"Jari telunjuk berfungsi untuk menunjuk sesuatu.. Ibu jari pula kamu gunakan untuk membuka buku.. jari kelingking untuk mengorek hidung.. jari manis untuk tempat cincin dan fungsi jari tengah nanti Ayah ajarkan bila kamu sudah berkahwin " kata si ayah


Dua puluh tahun kemudian.. Abu melangsungkan hari perkahwinannya. Malamnya Abu menemui ayahnya. "Dulu ayah pernah berjanji akan memberitahu fungsi jari tengah bila saya sudah berkahwin.. Hari ini saya sudah berkahwin.. jadi sekarang tiba saatnya Ayah memberitahukannya."


Ayah Abu membisikkan di telinganya.. "Malam petama ini kamu pasti akan melakukan *tut* ngan isteri kamu. Kemungkinan besar kamu akan melakukannya beberapa kali sehingga kamu keletihan.. Pada saat itulah jika isterimu meminta lagi.. kamu gunakan jari tengahmu... tundingkan pada mukanya dan katakan...

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Jangan mengada-ngada.. pergi tido!!!"

Comments

mantaro said…
budak sekolah semua tau.marah dan gaduh tunjuk isyarat.....
ahfat said…
tadi commentluv kuar, pelik ni..

mcm mane bole hilang balik ?
YanaHime said…
errkkk...18sx pnyer post
Anonymous said…
Ini masalah saya benar-benar dipecahkan, terima kasih!
Anonymous said…
Sebagai Newbie, saya selalu mencari online untuk artikel yang bisa membantu saya. Terima kasih Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?
Ecah Shafiee said…
@Anonymousboleh jerk..semua yang ada di dlm blog ni untuk tontonan semua..nak amik apa2 isi boleh saja..jgn lupa blacklink yer..
saljihitam said…
yehaa ! trbaikkk wok. hehehe

Popular Posts