Aktiviti 21st and 22nd of Disember 2010 Bersama Ujang Si Anak Monyet

21st of Disember 2010 – Aku and rakan2 aku ke Perak. Seronok rasanya sebab dah lama sangat aku tak hang out ngan kawan-kawan diploma aku time kat UiTM Perak dolu-dolu. Then, utk habiskan masa bersama kitorg plan ke UiTM Perak tujuan utama nak jumpa pegawai-pegawai and staf-staf UiTM Perak. Diorang dah anggap kitorg macam ank buah diorang. Memang sangat-sangat rindu moment dolu-dolu.

Kat Perak kitorg gi Seri Iskandar, Tronoh, Kuala Kangsar and Manong. Tak sempat nak ke Ipoh jumpa kenalan lain dek kekangan masa. So, kitorg plan jadual sepadat-padatnya. 2 hari je kitorg pergi and belah malam we ol tido kat Kuala Kangsar. So, aku letak beberapa gambar utk tatapan rakan-rakan blogger aku yang sempat menyinggah kat blog aku ni. Lama dah rasanya aku tak selitkan entry pasal life aku. Sesekali apa salahnya kan.?

DSC09275
En Zam (Pegawai Koko yang paling disayangi)

DSC09251DSC09315
Aku membelek-belek gambar dolu-dolu                                       Rakan-rakan seperjuangan

DSC09293DSC09336
                                      Bersama ‘junior’ kami’                                                            Cik munge

DSC09579DSC09587DSC09597DSC09557
DSC09600
Bersama Ujang si anak monyet


Comments

adabetolka said…
ee..comel kera tu..rasa nak picit2 je kepala dia..haha..
Ecah Shafiee said…
@Boscomel kn bos.?x pnh tgk depan2 ank monyet mcm ni..biasa tgok dlm cite zoo skali dpt main2 lak mmg layan abes..
Ecah Shafiee said…
@ahfat
sape jakun.?patut aku tgkp gambar ko td..lg jakun..
"uih, nape putih.?"
rinie din said…
comel plak monyet tu yek.. tak bawak balik jadikan pet ke?
Ecah Shafiee said…
@rinie din
hoho..org punya x leh bwk balik..
darkbatman said…
haha.monyet 2 cam comel..tp x nampak muke dia..
Ecah Shafiee said…
@darkbatman
mmg comel..monyet ni kan kalau hidung dorg mancung memang comel..ade jerk gambar muke ank monyet ni yg clear..
as said…
hehe.seronok lah tuu!!
Ecah Shafiee said…
@Aqila Safuan
seronok..smp org pnggil jakun..ahah
Unknown said…
comey kiut miut nya si ujang ni..
x gigit orng ke...heheh
Ecah Shafiee said…
@azana
mule2 tgk dr jauh igt kucing..terkjut tgok ank monyet..dia gigit x sakit lor..dah besar jgn cube plak..len lah kalau dia jinak..

Popular Posts