BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU

BEN ASHAARI

Wah,banyak kelebihan kalau dapat masuk dalam bloglist benashaari ni sebab dulu aku ada join then memang ada referrel aku dapat dari blog benashaari ni. Then, aku tak perasan dia dah tukar bloglist baru yang updated la kiranya. Aku pulak pergi tanya dia nape tukar bloglist. Alasannya "blogger baru pun nak merasa. Adil semua dapat". Yeah, aku setuju. Dulu aku dapat then kasi chance blogger baru then sekarang ben bukak lagi chance kat sesape nak masuk dalam bloglist ben sendiri. "Goooooood..."

Comments

Ur Other Half said…
gudluckk yer kamu.. heheeben mmg rajin gile kan..
Ecah Shafiee said…
@Darkbatmanthankz, rajin ke.?lepas ni da jarang nak update..pdh umah baru sudah tiada wireless..sigh =(
amry said…
bagus En Ben ni..Hmm

Popular Posts