Aku Seorang Blogger

 Aku blogger. Blogger tegar.?Nope, aku seorang blogger. Just blogger.

Life as a blogger great!! Aku tak rasa bosan bila online. Blogwalking ke blog member dah jadi satu tabiat. Member aku selalu cakap. 

  • "Macam mana kau boleh mengadap laptop 24jam eh?"
  • "Apa yang kau buat asyik on9 je.?"
  • "Kau tak bosan 24jam on9.?"
 undersexed.?

 
Jawapan aku tak sama sekali. Maybe bila kekeringan idea agak bosan tapi bila dah start menggoogle ada saja benda yang boleh hilangkan bosan. Haaaa, jgn pikir lain. Kadang-kadang pernah rasa penat jadi seorang blogger sebab nak cari topik yang jadi tumpuan orang tu sangatlah buat aku pening kepala. Yelah, aku bukan blogger yang orang akan google. So, terpaksa cari isu yang berjaya menempatkan entry aku tu duduk di first page google. Itu yang membuatkan aku penat kadang-kadang. 

Tapi x ape, itu orang panggil semangat. Orang cakap senang-senang dahulu susah-susah kemudian.Ops, silap ini orang tak boleh pakai kalau follow words aku ni. Susah-susah dahulu senang-senang kemudian.

hai rakan blogger

Comments

:) :) :)
ni dah sampai tahap blogger tegar dah nih
terbaeekkk!!!
Ecah Shafiee said…
@Mknace

blogger tegar bagaimana eh.?hehehe..
Ecah Shafiee said…
@ahfat

taktik mengorat "weewiit"
perlu tmbh kat entry ko ahfat..
Ain Zulaikha said…
eheheh tau takpe.. 1 hari 1 entry, blogwalking tak kira masa.. hhohoho

saya seorang blogger
~boy_Mr.K~ said…
biasalah tu... tak perlu paksa diri utk menulis... mcm sy pun, tak mengharap org akan baca... tapi klo ada tu ok jer... menulis utk kepuasan diri jer...hik3
syamsul rijal said…
tetap semangat ya ngblognya n salam kenal
Ecah Shafiee said…
@~aku boy~betul, kalau ada org baca and komen kira bagus lah..kalau tiada cuba buat satu topik baru yang mungkin lagi best..xde idea biarkan..
Mrs Nurul said…
AKU TAK PAHAM NAPE ADE ORG JELES DGN INSAN BERGELAR BLOGGER
adabetolka said…
sebijik macam bos..hahahaha..
aiman najmy said…
ellow~ heheh first time singgah sini...aku pun seorang blogger tegar huhu
Unknown said…
Aku juga seorang blogger, blogger sejati, dan
takkan menukar domainnya karena aku blogger setia...

salam blogger ...
Khairul D'Arena said…
hahaha....sokong r si ~aku boy~...menulis untuk kepuasan....tapi kdg2 risau gak kot apa yg kita tulis tu org tak suke...hehehe....anyway do the best....
Am said…
haha..terbaik

Popular Posts