GIVEAWAY eqbalzack "SERBA SATU"

Sudah lama rasanya blogcaripasal tak join contest. Tadi blogwalking sana sini sampai ke China (choiiiii) terjumpalah sorang mamat hensem lagi bergaya ni. Nama empunya blog eqbalzack. Ni nama komersial dia lah kan. Ok, contest apo lah gamaknya dianjurkan eqbalzack.? Aku tak harap dapat adiah pun sebab ramai gila contestant dia. Choiii, lagi sekali chooiii..

Orite..Aku kasi cara cemano nak join contest eqbalzack ni.

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Orite sekarang aku nak cerita hadiah dia. 


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Oh no.! Barang dari IKEA beb. Sudah lama ku idamkan. (tipu idam sedangkan baru beli brg kat IKEA). Itu beli, ini hadiah ok I repeat again HADIAH. Siapa mahu kasi free-free.? Kalau dalam bilik aku letak lampu tu kan cantik. Hoi, berangan.!Oh please, I need it. It's so warm and leh jadi peneman tidur. Frame.?Ok jugak kan atas meja aku kosong. Tea towel.? Really important thing di dapur tak kisahlah janji dari IKEA. Ok, kat siapa aku nak tag eh.? My pren lah ahfat raksasa. Aku tahu dia takkan join giveaway ni. Booo.!

Comments

ahfat said…
booooooooooooooooooooooo.......
aimannajmy said…
Thanks ecah for the info~ boleh try join ni kalo ada mase huhuh

Popular Posts