Maharaja Lawak Minggu 7

Kata-kata ikhlas dari aku untuk persembahan diorang kali ini untuk minggu silent music bagi aku agak tak mengancam sangat. Mungkin sebab masing-masing cuba kasi yang terbaik sampai jadi agak slow di atas pentas. Bak kata apek yang terbaik malam ni adalah Jozan. Memang kena dengan konsep silent music diorang tapi kurangnya di situ sebab bagi aku dah macam magic show dah aku tengok and lawaknya agak kurang. Tapi still lawak lah sebab Johan dengan Zizan pandai main ekspresi muka. Jambu pula kurang menyengat daripada minggu lepas. Sepah agak mantap tapi si mamat rehat habis minggu ni. Untunglah kau mamat. Hehehe, so kalau nak tahu reaksi korang pula cubalah layan video diorang ni. Nabil aku tak sempat tengok lagi sebab supplier tak upload lah. Anyway, special credit to GuaTv.
Sepah

Jambu
Jozan
Man

Balas

Nabil


Btw, memerlukan belas ihsan korang untuk like page ni. Like jangan tak like..

Baru ado 9 Like ja tu. Cepat-cepat tolonglah saya insan yang lemah ini. Thankz again.


Comments

hoho...awok minat JOZAN-SEPAH-NABIL ; JAMBU awok kurang berkenan sngt :)
Ecah Shafiee said…
@Mustaffa Khairul Azzam
nabil ok eh.?huaa..nak tengok nabil..
saya_arief said…
sedang memuat turun ML Minggu 7 nie.
hoho..
Ecah Shafiee said…
@saya_arief
lepas muat turun lak..hehe

Popular Posts