Gambar Heliza Helmi Dalam Nasi Lemak Kopi O


Siapa tengok pagi tadi Heliza Helmi dalam Nasi Lemak Kopi O.? Sangat sopan dan cantik Heliza berbaju kurung kan. Aku sebagai perempuan pun tertarik dengan penampilan Heliza. Apa ntah lagi pada kaum Adam kan. Memang beruntunglah sesiapa yang dapat memperisterikan Heliza ni. Ok, ada sedikit gambar yang aku ambil dari Facebook Heliza Helmi. Ops, sorry Heliza main copy je nak buat entry. Bukan apa, comel sangat lah. penuh dengan gambar je lah ok entry aku ni. Dah tajuk dia pun GAMBAR kan.? Review pasal Heliza Helmi dalam Nasi Lemak Kopi O aku taknak cerita. Sebab apa.? Sebab aku sedap berdengkur pukul 8.00 pagi tadi. Siapa yang terlepas tengok bolehlah tonton esok siaran ulangan pukul 8.00 pagi ok. Hehehe, so mari usha Heliza Helmi yang cute dan ayu ni.

.
.
.
.
.
.
.

Heliza masa zaman muda. Ops, tiba-tiba. Ni aku lah ecah shafiee. Haha, perasan sekejap



Btw, memerlukan belas ihsan korang untuk like page ni. Like jangan tak like..

Baru ado 9 Like ja tu. Cepat-cepat tolonglah saya insan yang lemah ini. Thankz again.


Comments

Hendra Musonif said…
ehhh...perasan pulak...
sYafIk-wAy said…
masa aku tengok tadi dah habes dah , adoi , tapi sempat lah tengok muka dye jap
Ecah Shafiee said…
@Hendra Musonif
hahaha, sekali sekala perasan..
Ecah Shafiee said…
@sYafIk-wAy
meraung la ni x dpt tengok eh.??xpe kite layankan gambar si heliza ni k..
blackroses said…
cantiknyerr adik sayerr..ekekek
dy Rahman said…
gf aku lah.. hehehe..
santekk dia tutup aurat..
Ecah Shafiee said…
@blackroses
haha..adik no bpe lak eh.?hhhehe
Sara Ali said…
kita pun suka tgok heliza...

dia kira artis yg pling sopan,,

suka2...

pki apa pun cntik..
Sandra Azwan said…
Cik Heliza nie memang cun!
NADIA RAJAMI said…
xsempt tgk.. ade tgk fizo n yana pomot cter kongsi jer tadi.. xtaw plak heliza ader..
Cik Yana said…
Suka tengok Heliza yang sekarang ni. Sangat sopan. Lain tengok Heliza masa kat AF dengan sekarang. Patutlah ramai lelaki cair tengok dia sekarang :)

Girlfriends, please take note this!
Syafiq Rosli said…
euww..comelnye..hehe
Ecah Shafiee said…
@Dea
oh..fizo ade sebab pomot kongsi eh.??x tengok la plak..
zulfitry.com said…
terlepas tengok nasik lemak kopi-o ni..huhu
HaNa Hani said…
sempat lagi gmbr bwh skali tuh
hehe
^_^
Ecah Shafiee said…
@HaNa HoNeY
haha..sempat..mne x sempatnyer..

Popular Posts