"Kalau Nak Nikah Ikut Cara" Alahai Rakanku

Yana atau Nur Illyana

Terkejut, terkedu and semualah 'ter' bila baca paper Harian Metro hari ni. Nampak tak perempuan dalam gambar berjubah ketika konvokesyen UiTM.? Ok, that girl kawan aku yang boleh dikatakan ex-classmate dan ex-roomate aku time kitorang degree. Tapi disebabkan sesuatu perkara dia terpaksa extend satu semester. Aku pun pada mulanya tak sure sangat sebab apa dan yang pasti dari dulu memang aku curiga dengan pakwe member aku ni. Aku tak kenal pun lelaki ni tetapi selalu juga lah terserempak dengan diorang. Asalnya tak lah syak apa-apa sampailah bila family diorang sendiri call aku tanyakan pasal yana.


Aku malas nak cerita apa-apa dan yang pasti aku harap kalau yana terbaca entry aku ni kat mana-mana satu je pesan aku. Tolonglah kembali ke pangkuan family kau. Parents kau risau sangat-sangat dengan kehilangan kau. Pesanan buat pakwe yana, sudah-sudah lah tu. Walaupun ada tentangan dari mana-mana pihak cuba bawa berbincang. Tak perlulah sampai nak bawak kawan aku ni pergi lari dekat Siam (Thailand). Macam ayah yana cakap semuanya boleh bawa bincang. Tolonglah kembali kan yana ke pangkuan family dia kalau kau betul-betul sayangkan yana.

Kepada rakan-rakan seangkatan dengan Yana, kita berdoa je lah tiada apa-apa yang buruk terjadi kat kawan kita ni. Aku tahu Yana budak baik dan aku rasa korang pun tahu juga. Kepada yang nak membantu apa-apa boleh lah menghubungi family dia di talian 014-2692912/012-6191701(Rahman) atau isterinya, Kartini Ismail (013-3147538) atau balai polis berdekatan.


Comments

HazHand said…
wah wei!! sdeyh ouh!! aku jugak yg trase!! hum....
Cik Puan iLa said…
Ish,pakwe jenis apa tu,buat lari anak org dr family dia..ish3...
btw,salam pkenalan,jumpa kt innit td.
forever love said…
sampai camtu sekali.. hurmmm
Cik Yana said…
Laa kawan cik Ecah ke? Huhuhu~ semoga dia tak de kejadian buruk berlaku kat dia.

Lots of Love,
Cik Yana
Buletin Bawang said…
seriously terkejut sangat sangat plus speechless bile tebace ni kan cah.. hope dia selamat and terbuka hati nak kembali kpd keluarga.. amin~


Cara2 Jadik Suri Rumah Yang Cool
Unknown said…
kalu ikut nafsu mcm nie la huhu

Bagus sangat ke VCO tu?
aimannajmy said…
wah tak sangka si ecah ni kenai rapat ngan gadis dalam gambar tu, ish ish kerana cinta buta, kang dah kawen lagi banyak problem
Ecah Shafiee said…
kenal sangat dia ni..itulah..x sangka..xtau nak ckp cmne..tolong sebarkan je la kot2 dia terbace ke..or org terdekat ngn dia bace ke..arap2 dia selamat..
Robert Jones said…
Ish,pakwe jenis apa tu,buat lari anak org dr family dia..ish3... btw,salam pkenalan,jumpa kt innit td.

Popular Posts