Blogger Tolong Aku LIKE Page Boleh.?

Rasanya sudah 4 hari aku join LIKE contest dalam IKEA BEDROOM STORY CONTEST. Bukan takat korang boleh LIKE page. Korang juga boleh buat entry pasal Ikea Bedroom Contest ni. Ok, aku nak straight to the point sahajalah. Tolong LIKE gambar aku dalam contest Ikea ni.

Ni words dalam dialog box tu---> Before I went to sleep my mind keep remind me "Dear, do you think your 'urine tank' empty?" Can you guess what happened on the next morning??

Misi membantu di sini :

Bantuan "LIKE" anda amatlah berharga..


2) KALAU BUKAN KELUAR GAMBAR AWEK PAKAI "HOOD" WARNA HIJAU JANGAN LIKE!! Klik Top Likes dan pilih contestant nama Noor Aishah Binti Shafiee.

3) Kalau betul korang LIKE ok..

4) Thanks dari ecah..TQ banyak-banyak



Baru ku tahu susah rupenya nak suruh org like..kalau kita fofular mmg cpt dpt kumpul likes..msuk la contest ape pun mesti mng. Dok merintih ni tlg like yer kawan2. Like pd gmbr yg betul. Ramai dah yang ngadu link aku kasi ni kuar gmbar orang lain kdg2. Aku pun xtau kenapa. Sedih bila diorang salah like. Bkn rezki aku maybe.

Comments

cik heroin said…
oritee nnti sya like :p
Ain Zulaikha said…
hehe dah like :) hahaha macam iklan je kartun tu :) semoga berjaya
Anonymous said…
dah follow awak ye...
ViNN said…
selamat menang.
Ir. Jamal said…
Assalamualaikum Tuan Blog,

Jamal datang BW dari FB Group "TIPS & TUTORIAL FOR BLOGGER"

www.jamaluddin.net
Ecah Shafiee said…
@Ain Zulaikha
hehe, mmg iklan pun sifoo..
Cik Yana said…
Cik Yana dah VOTE cik Ecah. Good luck. Betul! Susah kan jadi blogger tak pemes, nak pancing VOTE orang. Kalau yang pemes tu, tak payah suruh, orang dah VOTE pun. Huhuhu~ tak pe, kita usaha cik Ecah :) Meh VOTE cik Yana pulak. Hehehe~


Cik Yana perlukan VOTE korang yang baik hati :)

Popular Posts