Aku Ketagih Secret Recipe


Time duit tengah takde ni mengidam aku kat SR ops bukan Syafiq Rosli tapi Seret Recipe makin menjadi-jadi lah. 2 minggu berturut-turut aku pergi makan secret recipe. Gila apa.? Duit memang tengah kering tapi ada hati lagi tu kan.? Bak cakap akak aku "Banyak duit.?". Dengan kelajuan 160km/jam aku jawab "Lepas makan ikat perutlah along". Memang aku tengah ikat perut. Kalau aku makin kurus jangan sibuk nak tanya "Eh ecah kenapa kau makin kurus ni.? Aku pula yang makin gemuk ni!!"

So, kegemaran aku kalau pergi SR apa lagi layankan kek dia yang gila sedap kalah KFC dengan MCD lah. Aku ketagih dengan chocolate indulgence, white dark chocolate cheese, and new york cheese. Aku tahu korang terliur. Jom pergi makan sama-sama nak.? Hehehe, so harapan saya tahun ini harap-harap ada lah yang sudi memberi hadiah berupa kek-kek seperti berikut. Satu slice pun jadilah tapi lagi afdal dapat satu kek terus. Oh, ni yang nak mencari encik abang ni.

Comments

Nurul Atiqah said…
i love secret recipe:)
HaLuNa ReTrO said…
memang sodap white dark chocolate cheese..i loikkee..=)
Nancypoh said…
I jarang makan SR..but i have to admit it..SR memang delicious..yummy
wah SR
sedap lorhhhh huhu
lame tak makan hehe ;)
Cik Yana said…
Terliur pulak kat Choc Indulgence tu walaupun cik Yana tak makan sangat kek. Nak!

Lots of Love,
Cik Yana
Ecah Shafiee said…
kebanyakan yg komen pompuan,,yeah, pompuan mmg suke kek..so, laki.?ape lg.?mainkan peranan lah..heehehe
bella hamzah said…
huhhu suka secret resepi.. weee kalo nk tau dulu bella penah keje kt sr.. semua kek da hafal.. huhuh kek dia mmg lain drp yg lain mmg susah nk dpt kat mana2.. sy suka indulgence!
Ecah Shafiee said…
@bella luna
wah..bestnyer..
indulgence best kan.?
s h a said…
ekeke...sep3 ecah...kte pon ske secret recipe...tp tgk time jgk nk mkn...kalo terasa nk makan je br pg...love caramel n cheese cake...tp susahla nk jmp kt area cni...jum2...g makan sr came2... (~___^)
selalu dengar orang aje cakap2 pasal secret recipe ni . hehe ..

Popular Posts