Karnival ICT Perak bersama Upin & Ipin ( 3-5 Jun 2011 )

Anda minat Upin & Ipin.? Atau anak-anak anda gilakan Upin & Ipin.? Haaaa, korang jangan lepaskan peluang bergembira di Karnival ICT Perak Bersama Upin & Ipin di Stadium Indera Putra Ipoh, Perak. So, jom kita meriahkan karnival ni beramai-ramai.




Karnival ICT Perak bersama Upin & Ipin ini merupakan kerjasama di antara KPerak dan Les' Copaque Production. Ianya akan diadakan di Stadium Indera Mulia dan dijangkakan bakal menarik perhatian pengunjung sehingga 200,000 orang. Antara tarikan menarik adalah Perarakan Animasi yang bakal menyaksikan lebih 200 penyertaan dari warga Perak sendiri. Selain itu, tarikan utama ialah pengunaan Inflatable Dome yang terbesar di dunia yang dijadikan sebagai lokasi persembahan multimedia dunia Upin & Ipin.

Banyak aktiviti serta persembahan menarik bakal diatur sempena 3 hari karnival ini. Jadi semua peminat yang tinggal berhampiran dengan negeri Perak jangan lupa datang memeriahkan karnival ini nanti. Nak tanya apa-apa dengan lebih lanjut korang boleh like page Karnival ICT Upin & Ipin di facebook

Comments

adabetolka said…
jauh...hehe..papapun,nombor cantek 1000..semangat2..cepat update banyak2..
HazHand said…
nak pergi!!!!!!
nape x ajak rituh!
Ecah Shafiee said…
@HazHand
pergi la..aku x g wei..ade kelas..
Ecah Shafiee said…
@Bos
aah bos..mmg jauh pun..1000.?hehe..x rajin la nak update..
RashAtie said…
kami pergi...

http://rashatie.blogspot.com/2011/06/wiken-bersama-upin-ipin.html

Popular Posts