Cumi11569 aka Suhaimi Hashim Empunya Suara Merdu di Youtube

Suhaimi Hashim

Bila dia petik gitar je aku dah tertarik then bila dia start je nyanyi, aduh jatuh hati terus dekat suara dia. Sangat sedap lah kawan-kawan merdu sekali. Banyak juga lah video dia dekat youtube. Semuanya cover lagu yang dia main sendiri. Tapi sayanglah sebab kalau dapat tengok macam mana dia petik gitar tu best. Boleh lah belajar-belajar sikit. Aku just dapat dia punya chord sahaja. Tapi bila dah dengar suara dia terus gitar letak tepi then layan video dia dengan suara yang memang merdu habis lah. Kalau korang nak layan suara cik abang yang merdu ni taip sahaja cumi11569 dekat youtube punya search tu ok. Kat sini aku letak antara video dia main gitar yang aku rasa aku tangkap lentok lah.




bila kala pula bear akak aku kebas gitar aku ni.? Credit to fadzilah

Comments

Cik Rose said…
Boleh tahan juga suara dia ni. Cantik nyer jari2 dia. ni mesti jaga kebersihan ni.
Ecah Shafiee said…
@gangstarosie
jari dia cntik kan.?my sis pun cakap benda yg sama..
abd.Hasan said…
" huh memang btul2 terbaik'lah..????

Popular Posts