Tatapan Gambar Sekitar Gathering Sahabat Blogger di Shah Alam


Aku rasa dah ramai sangat yang buat entry pasal gathering kat Shah Alam hari tu. Antara aktiviti kitorg :

  • ice breaking
  • berkayak
  • wall climbing
  • flying fox
  • sesi bergambar dan ber'Vblog'

Komen aku pasal gathering ni memang fun lah sebab even tak dapat nak bersembang dengan semua blogger, tapi ada aktiviti lain yang dapat dimuatkan untuk berhave fun. Aku punya aim bile datang gathering ni ialah aku nak kenal semua blogger yang hadir. Tapi malangnya, memori aku tak cukup kuatlah kawan-kawan. Mana yang aku dapat ingat, aku ingatlah. Tapi pompuan insyaallah aku ingat. Yang laki tak semua lah kecuali yang suke meng'upkan' diri. Hehehehe, btw fun ah. Moh usha gambar sekeliling.
Acong dan Aku
Faziera

Lunch bersama Joegrimjow




Mereka yang berkayak (Fad, Popo, Cik Munge, Akin, Acong)











Dengan berbekalkan student card aku, kitorang makan dapat diskaun 10%. Bro Framestone belanja makan. Sila jangan jelous.!!


Comments

Cik Yana said…
Wau! gi gathering. Kalau cik Yana sah-sah tak gi sebab cik Yana jenis pemalu dan senyap. Hahaha~ Kat belog je banyak cakap. Hahaha~
Anonymous said…
best nya !
Buletin Bawang said…
best la terbang tym gathering ni, nk terbang lg..
em btw, semat sngguh editanmu.. kekeke..
GR said…
ada jugak terselit dalam satu gambar. hehehe
KyêrulL said…
eerrrr cantiknya gambar yg diedit.. tolong ajar daku mcm mane.. :)
forever love said…
saya tengah bergosip masa tue...tettt
Bro Framestone said…
peh ade orang belanje makan ek
Anonymous said…
kalo ajak gua.. gua sponsor cekodok... mantap beb
wah jeleshnyeeeeeeeeeeeeee... huhuhu
besh jew tengok.. ;)
Faziera193 said…
ecah, nanti nak gambar...and ko kena ajar aku edit gamba camne..tapi aku xde adobe photoshop...camne?huhu
adabetolka said…
wei...cantik la gambar2 ni..leh ajar cara edit tak cah??
Ecah Shafiee said…
@Bos
boleh..tp nntilah ecah wat tutorial..skg tgh malas2 la bos..ehehe
EmanTheHalia said…
best2! wah best blog ni suasananye haha
Unknown said…
cool..banyak aktiviti
Faten Rosli said…
seronok..seronok..yeay!!!
heee~~~~
Along Usop said…
aarrgghh!!...
argghhh!!!...

jeles gakkk!!!! hukkk!! =(

weheheh.. bile la along buleh join gthering cam korg.. hu..=p
hihihi..nice weh..btw, memg fun abis..
HazHand said…
wahahhaha! ecah,ko x ajak pon!! tegur aku pon x!! arghhhhhhhhhhhhh!!!!
Ecah Shafiee said…
@HazHand
aku x pasan ko ar weh..ahahah..ko pon same x tegur aku..
mardeyna said…
tidakkk..!saya jeles okay..isk3..xpe2..next reunion mesti pergi..:D
HazHand said…
alah.da tegur pon,bukn nk lyan aku pon...hahahah
Ecah Shafiee said…
@HazHand
ahhh..tipu ko tegur..tipu..tipu.!!

Popular Posts