Keywords Apa Yang Aku Google Hari Ni.?

kociknyo gambor (klik la kalau nak kasi besau)

Ketandusan idea untuk mengupdate setelah dikerah, disuruh, dan sewaktu dengannya. Update kan lah juga blog aku yang makin surut ni. Haish, tak tahulah apo nak jadi kan.? So, ape kabor semua.? Sihat.? Rakan SB sihat x.? Haaa, walaupun aku jarang update tapi aku agak bergiat aktif di fb tau. Seronok layan kerenah rakan-rakan blogger di SB.! Lagi-lagi semalam blogger popular turun padang. Nak tahu siapa.? Cik Irine Nadia Marcello lah. Sapo laie kan.? Lagi sorang si Nisa Kay. Korang memang cun melecun. Geram seh tengok.!

Ok, terus ke tajuk entry. Keywords apa yang aku google hari ni.?

  • Pelajar Mesir
  • Najwa Latif (youtube sebenarnya)
  • SDO-X (try tengok,main,layan)
  • Nisa Kay
Nisa 3 by CH

Korang pulak google apa jek.? Meh share2..

Comments

Unknown said…
game yg agk best,layan laa
Faziera193 said…
minat pompuan eh?
lesbian eh?haha
tu blog lame aku la wei..
baru je tuka image...huhu
Ecah Shafiee said…
@Faziera
mengong ckp aku lesbian..dush3 laju2..
adabetolka said…
bos google cara untuk mengempiskan perut yang boroi.
huahuahua!!
Ecah Shafiee said…
@Bos
bos..ecah nak like komen bos..ahaha
Zik said…
erm ... macam tuh, aku pulak google pasal katak laut, toad cane.. merujuk di entri terbaru aku
fiqaliqa said…
google pasal gunung stong, kelantan :)
Khairul D'Arena said…
ayat yang aku taip kat google ari ni
*metropolitan city
*berita harian
*rusuhan mesir
*mediafirefind
*filecrop
*dan banyak lagi..tak larat la nak tulis...hehehe...
salam perkenalan dari ku...nguahaaaa...
ahfat said…
aku pulak google : blogger lesbian

kikikikikiki
Nisa Kay said…
whaaaaaa mention nama kite????
thankssss :D
Unknown said…
haha.. name saye ??

Popular Posts