Karnival Sukan FSKM UiTM Shah Alam


Akhirnya, berakhirlah sudah Karnival Sukan FSKM. Gara-gara karnival ni lah aku tak balik kampung awal. Kalau tak Jumaat lepas aku dah pulang. Aku join futsal. Kalah la wei. Tapi masuk sampai semi lah then bungkus gara-gara ujan lebat dan rakan-rakanku main pun sudah tidak boleh blah termasuklah aku. Hehhehe, walau macam mana pun aku enjoy giler ah. Tambah kenalan tu yang sonok sebab bukan program fakulti aku je yang masuk. Fakulti FSKM cawangan lain pun ada join. Antaranya, Pahang, Johor, Kelantan, Terengganu and Kampus Tapah. Err, ade lagi ke yang aku tak sebut.?


Paling seronok sebab kelab Nets (Data Comm and Networking) kebanyakannya yang join budak-budak part 6 termasuklah aku. So, kampus cawangan banyak hantar junior. Dari jauh "kak,kak,kak.." OMG.!! Dah tua rupenya aku. Rasa bangga, bongkak and takbur mulalah menghantui diri. Hahaha, xde maknenye semua tu. Best sembang and jumpe budak-budak cawangan lain. Memang semua happy go lucky. Lain kali jumpa lagi yer kawan-kawan. Mana yang aku sempat amik facebook korang ada masa aku add yer.

Sebelum main (muka baru bangun tidur)
Aku yang no 9 tu (fav no). Ni detik-detik jaringan gol pertama =)
Time malam kebudayaan and majlis penutup Karnival Sukan FSKM (makan time)
Wakil Nets (izney, ina and zabidi)
Bola Tampar lelaki dapat no 3 (kitorg tumpang populariti jerk)
Dressup aku malam kebudayaan (simple-simple aja)

Comments

Nurul Amira said…
saya msk badminton =)
hee xjmpe plak malam 2 an..haha
Cik Tqah said…
lol.. dak fskm uitm ke.. me senior.. br grad bln mei 2010 :P
ikeen said…
oit2...pic aku xde kan..da la sentap kempunan x dapat sepak bola...huhu..cedey aku
H said…
FKSM ?? Saya FKPM.. haha.. nice blog..
Ecah Shafiee said…
@ikeen
xdek gambor yg ade gmbor ko..aku amik sume yg kt fb jerk..alololo, majuk dah cik lollipop kite ni..
Faten Rosli said…
kamu budak FSKM ke?.. saya budak FSG..huhu
ChoCoLieTa said…
ecah..aku rse hepy sgt dpt join men futsal ngn ko..len kali kte men lg k..ble la len kali 2 kan..:)
ViNN said…
nomot 9..hohoho
adabetolka said…
boleh tahaennnnn...!!! haha
main futsal tuh.. mesti terrer nih..! huhu
Ecah Shafiee said…
@MéuzAngelo™ XXIII
x terel sangat ah..lepas gian jerk..
EmanTheHalia said…
sepakkkkkkkkkkkkkk! uyo style pic tu
Anonymous said…
sy FSKM tp Seri Iskandar ar.. hehe..
sat.. Seri Iskandar anta wakil x???
Ecah Shafiee said…
@c.i.k.a.m.i.e.a
seri iskandar x anta wakillah dear..nway ecah dulu dip di uitm seri iskandar juge..
Sophie Al-Yahya said…
hehe..kawan sy yg menang tarian tu =)
kaizen said…
uitm byk leh la wat karnival sukan slalu....
HazHand said…
wah!! mmg suke main sukan eh??
Ecah Shafiee said…
@HazHand
aah, mmg suke bersukan..futsal and badminton wajib..
saya_arief said…
sadis nye xdapat join.
;D

Popular Posts