Siap Sinar, TV3 Datang Rumah Aku Tu..

Wakil Sinar, TV3 entah mana tapi ayah aku cakap TV3 ada datang siap record, tangkap gambar segala.

Sambungan dari entry aku yang lepas bertajuk "Rumahku Ditimpa Pokok Durian". Aku pun no komen bila balik-balik rumah je dengar orang media ada datang pantau kawasan sekitar. Gila glamour kejap rumah aku. Semua gara-gara ribut kuat. 


hamik kau (dah macam kenduri kendara dah ni). Rumah aku di sebelah kiri
tu diaaa (nampak tak batang pokok yang dah takde dahan tu)
Kerja-kerja naik taraf (naik taraflah sangat) dijalankan
Haaa, tu dia Pak Shafiee korang merangkap ayah aku (saudagar bertopi). Hahaha, popular kejap ayah den
Berdiri sebelah YB tu bapak aku (muka nak serius kan.?);p

Comments

wah..giler r....siyes rugi time tuh ko tade dowh..klu x, msuk tb la ko..hahahhahaha
Ecah Shafiee said…
@munGe سلواني
haha, tawu pon ko..kalao x glemer myol..ahaha
Faziera193 said…
wahh!! fofular umah ko jap eh..jarang tu dpt pluang nak masuk tb...hihi

slamat ko takde..kalo x, mencapap lebey ko kan..ahaahaha
Ecah Shafiee said…
@Faziera
bapak aku leh mencapap xkan aku xleh kan.?uhukk =)
tgok gamba last
bapak ko: bilelah plak turn den nk becakap nih..?

huahuahua
Ecah Shafiee said…
@munGe سلواني
hahaha, agaklah..muke x puas ati tuh..
Cikgu Dahlia said…
wahhh glemer gituuu...

dpt blog masuk TV3 tu meletops gak..hehe
Ecah Shafiee said…
@DaHLia
sis, blog masuk tv3.?oh no..hehehe
anwar said…
wah mana muka tuan nya blog nie tak nmpk tang situ pon
Ain Zulaikha said…
hehehe untunglah terus jadi glamour jap.... hehe
Anonymous said…
wah ! best nya ecah

Popular Posts