[Helliza Helmi] Mata Dia Besar, Korang Ada.?



Mata dia sudah lah besar lagi nak buat muka cute. Haruslah lagi comel. Kenapa.? Kenapa.? Purkhe.? Purkhe.? Awatnya ang comel sangat ni Helliza Helmi.? Apa yang kau dah buat dekat aku.? Aku minat perempuan.? Aku LES.? Ohoooo, tak mungkin. Tak salah rasanya meminati dan memuji kejadian Allah SWT. Lagi satu aku nak sound setepek dekat yang kutuk Helliza. Hello, dia pandai, ada production sendiri, dia cantik, mata dia besar. Korang ada.? Sebab korang takde lah korang jelous kan.? Yang laki kutuk dia sebab korang tak ada awek macam dia kan.? Yang perempuan lak dengki sebab korang tak secantik Helliza Helmi. Yes, puas hati aku. Teruskan berjuang sis.! Kami as a blogger support sis dari belakang. 


Comments

GR said…
comellah!! jatuh cinta kali ke empat belas
Yuni Aisyah said…
sumpah comel gila...!!
HAZWANmohd said…
wahaha~ cute n simple~
s0ggyBloggErs said…
setahu aku xde lak laki yg kutuk dye.. wah.. Heliza Helmi... ♥ i luv u ♥... hehe...
saiful said…
org yg iri hati dan hasad dengki je yg suka kutuk org lain.
naqiah said…
hehehe... dy memang comel!!!
ahfat said…
hi, sy ahfat . ;D
Buletin Bawang said…
besemangat sungguh ecah menentang pemprotes.. eheh.. bagus cah.. heliza mmg comel pun
Cik Yana said…
Sape yang kutuk Heliza tu? Meh cik Yana kutuk dia balik. Hahaha~
ViNN said…
mate besa..hoho..
Ain Zulaikha said…
hahahha mata dia mmg besar gedabak gedebush!

Popular Posts