Rumahku Ditimpa Pokok Durian


Huwaaaa, rumahku atau exect location area bilik aku kena timpa dek pokok durian jiran sebelah aka Opah Wam Bam. Menurut mak ayah adik sepupu aku cakap semalam ribut kuat sangat. So, yang menjadi mangsa radaman pokok durian adalah rumah kitorang. Alahai apa punya nasib. Kalau buah durian yang timpa rumah kitorang ok lah lagi. Boleh lah dikupas, dikopek keesokan harinya siap buat pulut doghoyan (bahasa org perak).

Jom terjah sikit sekitar kawasan. Usha lah ek gambar yang ada.

hamik kau
nasib atap jerk
belakang rumah
kwang kwang kwang
dari side lain pulak

Comments

papabear said…
nasib baik rumah je cedera...
HazHand said…
hahaha,ksian ko ni eh.. tulah,cari psl lg..kan dh berdaulat!hahah
man yusoef said…
haha..ape nak buat...dah nsib badan..hehehe
Ecah Shafiee said…
@HazHand
ahaha, x abes2 daulat nyer..
Anonymous said…
aiya...!!
ahfat said…
naisssssssssssssssssss !
Buletin Bawang said…
uishh dasyat gak tuh.. seb bek sepokok je..
Syafiq Rosli said…
haiyoo..reda je lah ok..bersabar..
mie said…
fuh!!
mengamuk sakan pokok tu..
eheheee
Woofer Storm said…
cianya dia,sbr ea..nti kita buat baru tau..heheee
JaketJingga said…
erkk..tatao nk tlis ktne..ta jmpe chatbox hg
hehehe
pe ny?.ckp nk fllow blog aku?.hehehe
fllowing ur blog..
btw,len kli cmmnt laa kt post..lolx..
=p
Ecah Shafiee said…
@Xe LiO
pergh, nme nak cine ko ni..oi, x jumpe shoutbox aku.?tu yg tergantung belah kanan "Jeritlah" tu apa..klik je situ dowh..nway, bkn xnk follow ko tp aku x jumpe tempat nak follow~

Popular Posts