Apa Yang Best Bercinta Dengan Blogger

Sudah lama aku tak join segmen mana-mana. Then, bila tengok kat SB ramai pula yang join segmen ni. Sedikit persoalan mengenai segmen "Apa Yang Bes Bercinta Dengan Blogger"


Siapa yang anjurkan segmen ni.?

Sape punya idea ni.?

Kita kena buat apa je untuk join segmen ni.?
Buat bodoh. Hahaha, gurau-gurau. Haruslah kena jawab sikit soalan dia.


Apa soalannya.?
Apa yang best bercinta dengan blogger.?

Apa pendapat kau lak ecah blogcaripasal.?
  • Pendapat aku simple je. Kalau hati dah berkenan apa nak dibuatkan. Oke2, tak aci kan aku jawab macam ni.
  • Bagi aku lah kan. Bercinta dengan blogger ni sangatlah tak privacy. Lagi-lagi kalau partner kita blogger famous. Then, kisah cinta mesti ramai yang tahu kan.?
  • Tapi-tapi..adalah juga manisnya. Macam idea dari bro Framestone aku nak ciplak sikit. "Kalau masing-masing dah dapat cashout NUFFNANG memang bestlah bershopping."
  • Haaaa, aku ada satu lagi pendapat. Kalau dah bercinta haruslah saling bertukar backlink kan.? Aku kasi contoh si Nisa Kay dengan Kyerull. Dekat blog Nisa, ada backlink Kyerull. Macam tu gak lah dengan Kyerull.


Lagi apa yang kita kena buat kalau nak join segmen ni.?
Korang kena copy gambar bro Framestone dengan Tia. Aku dah buat awal-awal. Then, korang jangan lupa kasi backlink untuk Eva Natasha. Lupa pula..tajuk entry korang mesti pakai tajuk yang sama macam tajuk entry aku ni.

Comments

Nisa Kay said…
ahahhahaha

"Nisa Kay dengan Kyerull"

ahahahahhahaha
oke ini xleh blah :P

btw thanksss :D
Khairul said…
AHAHA... Bercinta sesama blogger mcm best.. Tp tak pernah try lagi laa.. Kot2 dpt bercinta dgn Hanis Zalikha ke apa syok kot.. :p
forever love said…
haahah..gosip hangat terjadi..hihi
Cik Yana said…
Dulu bercinta melalui ym, sekarang melalui belog pulak ye. Hahaha~ ehem, soalan terjah. Cik Ecah ada bercinta dengan blogger ke? hehehe~ Lari~~~
Ecah Shafiee said…
@Cik Yana
ade2 je CY ni..xde mknenyer..
KyêrulL said…
Errrrr! HAHAHA..
sangat kelaka :D
TETAPI! benarkah kami bercinta tett!
tanya cik Nisa Kay

jom guys lepak teratak burukku

www.kaif-amb.blogspot.com
Ecah Shafiee said…
@KyêrulL
eleyh..main pass2 lak korg ni..
adabetolka said…
takleh nak bercinta lagi..full STOP !! hahaha.........
Ecah Shafiee said…
@Bos
bos haruslah x boleh..
Faziera193 said…
Haha..pe lagi ecah? Xde sape2 blogger yang berkenan di hati ke?hihi
Ecah Shafiee said…
@Faziera
aku berkenan dengan blogger aie ngan benashaari je..tapi masing2 dah berumah tangga..ahaha ^_^
HazHand said…
hahahah,nisa dan keyrul uh,gosip ke?? hhahahah
Bro Framestone said…
bro bercinta dengan blogger... relax je.. xde pe2 prob pun he..23x

xramai yang tahu pun kan
Ecah Shafiee said…
@Bro Framestone
x ramai yg tahu.?kalo jenis menggodek mesti tahu punye siape gadis di sisi bro..

Popular Posts