Hari Ini Keputusan SPM 2011 Keluar.?


Apa.? Hari ini keluar.? Emak, ayah..Jom pergi sekolah ambil result.!!

Hahaha, mesti ada yang menggelabah kan bila baca entry aku ni. Lagi-lagi adik-adik yang tengah berdebar  menunggu result SPM keluar. Aku dulu pun menggelabah juga. Alahai, semua oranglah menggelabah dengan harapan dapat result gempak punya. Oh ya, aku dengar ura-ura mengatakan result maybe keluar 4 March 2011 ataupun 14 March 2011. Tak berapa nak lama dah ni adik-adik. Haaa, ada yang kata 28 Februari 2011 So, good luck yer.!!

Psst : ada yang msg aku cakap macam ni "hoi, bila result spm keluar.? Ko mesti cuak kan.?" Hahahaha, aku hanya mampu tersenyum. Umur 23 dikatakan baru lepas amik SPM.?


LATEST UPDATE

Comments

Ecah Shafiee said…
@Cik Eliza
doa banyak2..insyaallah dpt result best punyer..
Mie BH said…
Insya Allah... ok tu
Unknown said…
tak sabar... tapi takut jugak...

harap2 la dapat result ok....
Ain Zulaikha said…
kalau betul baru nak gi kol adik tanya result dia berapa.. haha
Cik Yana said…
Hahaha~ teringat pulak masa gi amek result dulu. Sebelum tu tukar hadiah dengan member. Disebabkan terlampau cuak dan agak kecewa dengan result, terus tergesa-gesa suruh abah hantar balik sampai tertinggal hadiah tu kat situ. Hahaha~
HazHand said…
eh,ko ni amek spm lg ke..hahahah
ptot la,knak2 lg nh..hahahah
Mahirararara said…
ceitt aku pun join gelabah gak ttbe HAHA padahal SPM 3 thn lps . HAHA
Ecah Shafiee said…
@HazHand
hello..sudah 6tahun berlalu kot..
Ecah Shafiee said…
@Cik Yana
pergh, kalo cik ecah ade kt situ mmg da rembat dah hadiah CY..
Ecah Shafiee said…
@mahirahnazlim
tawu xpe..3 tahun lepas.?haaa, aku ni 6 tahun lepas kot..
Ecah Shafiee said…
@Ain Zulaikha
ain, x betol...x betol..kalau betul dah calling2 my bro juge..hehe
Anonymous said…
kan esok keluar result spm 2010 ?
donny said…
mac baru keluar... haha
Fizah Lalola said…
Ya Allah , Kau kurniaknla result SPM yg cemerlang untukku dan pljr2 SPM lain jga. amin ..... sama2 kita mendoakann yea , tlg aminkan pun dah ok . heeee
Anonymous said…
habis lah aku....aku akan dpt result teruk.gerenti aku akan ulang balik...aku tak tau lah patut aq percaya ni ke x,tapi aku mimpi yang aq akan bunuh diri sebab aq x dpt A langsung utk result spm aku.kalau aq doa kpd allah pun aq tak rasa aq akan dpt banyak betul sbb setengah soalan ada yg aq x buat...melainkan kalau allah boleh buat pemeriksa spm tu bg belas kasihan kpd ku....tolonglah ya allah...mmg aku seorang yg terlampau bodoh sbb belajar xleh ingat
Anonymous said…
gementar
Bave Bave no said…
I'm not nervous actually . in fact , I can't wait for my spm result . is that normal guys ? or am I being over confident ?
Anonymous said…
bodoh nak bunuh diri.. watper....
Katanya 22 mac..betol kew?Huahua~
Anonymous said…
entah la...mybe kowt. insha'allah.. sme2 la bertawakal...mudah mudahan dpat result terbaik nanti...amin :)
Amim Blog said…
waaaa . takot nye / . . . ##
Anonymous said…
mana satu betul??14/3 or 22/3??
Anonymous said…
aku lagi suspen...bukan result aku tp result anak aku

Popular Posts