[Segmen] BlogCariPasal Cari Mangsa Makeover Header Rakan Blogger

TAMAT SUDAH

Agak-agak korang lah kan, berminat tak dengan header aku.? Rasa-rasanyalah kan ada tak yang iri hati dengan header aku.? Hehehe, masuk bakul angkat sendiri betullah kan aku ni. Ok, so apa lak kaitannya kan dengan entry aku kali ni.? Haaaaa, tengok tajuk pun dah boleh agak kan.? Aku tengah cari seorang blogger bertuah untuk dimakeover header blognya. 

Ok, apa yang korang perlu buat.? Macam biasalah kan. Usha gambar dekat bawah ni and buat satu entry then.....


Then, korang kena teka mata siapa ni. Ni mata seorang blogger. Hint yang aku boleh kasi ialah blogger ni ada something yang berkait dengan aku (susah tak agak-agak.?). Siapa dapat teka dulu and betul dialah pemenangnya ok. So, tarikh tutup segmen ni pukul 11.59pm (01/03/2011).

mata siapa.? mata saya.? bukan, tapi ada kaitan dengan saya lah.!

Updated : Aku dah jumpa seorang blogger yang kasi jawapan betul iaitu popolita. So, aku akan up sikit bilangan blogger yang aku nak makeover. Aku up ke 3 orang termasuk blog popolita. Means, aku cari lagi 2 blogger lah yer. Jawapannya korang boleh mintak dekat popolita dan jangan lupa buat entry pasal segmen ni ok. Disebabkan banyak hint yang aku dah kasi so, syaratnya pun diperketatkan iaitu korang kena follow blog aku dulu then entry korang kenalah ada ayat ini : 

"Saya nak join segmen ecah sebab...."

Suka hati koranglah nak buat panjang or pendek eh. Sape punya slogan paling menarik sampai aku gelak terguling-guling dialah pemenangnya okei.



Comments

Ecah Shafiee said…
haha..semua x berani nak join eh.?blasah je sape2..teka2..
adabetolka said…
kakak ecah !! hehe..
Cikgu Dahlia said…
uiks kena skodeng mata2 blogger la pulak pasni nampaknya..hehehe
Ecah Shafiee said…
@DaHLia
hehe, rase2 macam susah lah.
Oklah, next hint..

- nama dia pun bermula dengan ecah. Sila cari dia dekat "facebook". =)
haha. gegeh aku g cri kat facebook .
tade pon yg mate cmtu . haih
AngahSayang2314 said…
x kenal la.. kalau ada kaitan
Ecah Shafiee said…
@AngahSayang2314
senang ja..jawapan dah ade dah tuh..
Ecah Shafiee said…
@P0polita
oke, jawapan popo betul..u're listed.!
ViNN said…
takmo la header..blanje la makan ke..teh o ais ehsana ke..roti sadin kamal corner ke..
Ecah Shafiee said…
@ViNNshhhh..syuhhh..pi main jauh2..
shida rashid said…
kena join contest bwu dpt header santek ke. muehehe~ xtaw laa cah....
orkeed said…
sy da juinn =)

http://sianakecil.blogspot.com/2011/02/saya-nak-join-segmen-ecah-sebab.html
Ecah Shafiee said…
@shida rashid
aah..kene join dulu then kalo aku rse slogan menarik baru leh dpt header..
Header hang ke Ecah?
JOined. Nurul Aishah Shafiee!
Saya nak join kerana ecah nak bagi header free? haha
Ini yang buat aku suspens!
s h a said…
wahhh...ecah buat contest...besh tu dpt header baru...hehe...nnt kte da free2 cket buat contest lg taw. =)

Popular Posts