Terima Kasih Kashfee Anggun & Kawan-Kawan

Korang ingat lagi tak aku pernah promote satu link suruh korang LIKE and you know what.? I'm the lucky number 3. Yeay, menang hadiah. Oh yer pada siapa yang tak ingat tu meh sini aku nak kasi ingatan korang tu ingat balik. Klik SAYA!! Huh.? Tak ingat juga.? Ok, korang tak vote lah tu namanya. Hehehe, so entry ni khas pada my voters. Terima kasih kawan-kawan sebab sudi like picture tu. See, kan dah menang no 3. Apa hadiah dia.? Ni haaaaa..




Tengok tu number 3 punya hadiah. Songket moden harganya RM230 and hadiah tu pun dah sampai rumah colour maroon.Yang colour hitam tu my sis punya. Dia dapat tempat kedua. Cantik kan.? Boleh lah buat baju raya nanti. Actually, contest ni dah lama just semalam aku pulang ke kampung halaman. Balik je tengok ada hadiah dari contest tu. Apa lagi seronok lah kan.? Lagi-lagi bertambah senyum bila tengok check Nuffnang sudah sampai. Ada juga duit belanja aku bulan ni. Alhamdulillah, rezeki makin bertambah-tambah selepas kedukaan menimpa. Huhuhu, ok siapa yang jeles dengan songket aku ni tak nak try membeli ke.? Cantik tau macam-macam colour ada. Siapa yang nak tengok dan usha-usha boleh lah singgah diorang punya website : songketmoden.com

Comments

Browacana said…
wow....tahniah! :)
Cik Yana said…
Lawanya songket tu. Alaa jangan buat baju raya. Simpan buat baju nak bertunang. Hehehe~
Faziera193 said…
congrats ecah..huhu
berbaloi dapat menang songket..
pasni ko nak buat fesyen pe plak?? ^__^

Popular Posts