BlogCariPasal Bakal Hilang

Sedih ke tak bila blog kesayangan korang tiba-tiba no longer available.? Sedih tak.? Ada blogger yang jadikan platform blogspot as a diary hidup diorang. So, haruslah sedih kan.? Ada juga yang tujuan asal nak business. So, habislah platform diorang nak menjaja. Macam aku ni habislah nanti siapa-siapa yang follow blog aku ni. Follow blog aku.? Ada ke.? Adalah kot.

Ok, back to topic..Kenapa nak hilang pula BlogCariPasal ni.? Ok, aku baru dapat info ni dari blog fieda. Memang kena tukar kalau tak blog kita akan dihapuskan. Mula-mula macam tak percaya tapi bila tengok makin ramai yang komen dekat facebook aku jadi takut dah. Blog dihapuskan sebab guna akaun yahoo sebelum 25 Jun 2011. So, kawan-kawan marilah kita bersama-sama tukar ke akaun gmail sebelum sesuatu yang buruk menimpa blog kesayangan kita ni.

Comments

Invisible Me said…
ramai gak yg cakap2 pasal ni.
adabetolka said…
nasib baik bos dah awal2 guna gmail..hehe..
Cik Yana said…
Cik Yana tak boleh tukar emel ke gmail. Pastu cik Yana buat 2nd admin guna email gmail. Tak pe ke ek?

Lots of Love,
Cik Yana
Hendra Musonif said…
itu lah...menggatal sgt...nak register blogspot tp guna account yahoo...mmg la depa xbersetongkol...kan dah kene stone cold...hahaha...

ps - nasib aku dah tukar email aku jadi hendra.agm(at)gmail.com kat account blogspot aku akhir tahun lepas...HAHA
weyh..btol ke? ajo weyh cmne nak tuko..ak syg blog aku..hehe
Cikgu Dahlia said…
owh...ni sebabnya ramai kena remove..hehe
apapun, jangan lupa sokmo backup blog :D

Popular Posts