Katakan Tidak Pada NUFFNANG

Merajuk gila-gila punya lah dekat Nuffnang. Jangan ditanya kenapa sebab aku baru nak explain ni. Hehehe, memang sangat-sangat terkejut bila tengok earning updated. Sudah sebulan lebih kot earning aku tak berubah. Masih pada rate yang sama then semalam seorang rakan blogger merangkap kawanku jugak, Ahfat bagitau earning dah update. Bapak bergegas aku pergi usha earning. Hahaha, nampak sangat gila duit. Ok, siapa tak nak duit kan.?
Tengok je earning aku cakap kat diri sendiri. "Eh, tak berupdate pun. Kenapa Ahfat punya dah update aku belum". Then aku pergi tengok dekat current earning updated RM0.25 sahaja. Sedih gila sebab tunggu dah sebulan lebih then updated earning 25 sen je.? Takkan gara-gara aku hantar ticket kat Nuffnang 2 hari lepas terus di cut habis.?


Nampak tak tu.?Last 12 March, then updated 23 March ke 26 March 2011 itu pun bernilai RM0.25 je.? Gila tak gila. Dah lah berhabis duit dekat projek fyp, sekali nuffnang buat palat pulak kan.? Ke takde orang dok lawat blog aku ni.? Isk, gila kesian dekat blog aku yang kusam ni. Isk, kesian, kesian, kesian..

Comments

Sara Ali said…
sy dah biasa kot 0.25 sen tu.....
maklumlah,,,
xde org melawat sgt,,nak update pon jrang,,,
pdn muka kt sy,,hehehe

sabar2,,
truskn usaha....
FaKArePa!n said…
ok latu.. boleh dah buat beli gula- gula hacks.. hehe
Ecah Shafiee said…
@FaKArePa!n
gula-gula hacks.?waaaaaaaaa..
adabetolka said…
bos punyer singgit je..haha...
Cik Yana said…
Sabar cik Ecah. Cik Yana punye dia update 50sen je. Hahaha~ Dah la BE dah abes dah. Hahaha~ Takpe abang Nuffnang, nanti cik Yana mogok pulak :P

Entry terkini: Blogger yang buat cik Yana tension!!!
Cik Tqah said…
hoho.. nuffnang i 4.50 dari last january..nampak iklan bertempak2 tapi xde pape ponnn
najihah sahami said…
hohoho..sama la yunk..mish punya pun cm tu..:(
Ecah Shafiee said…
@Bos
bos pun alami nsib yg sma.?
Ecah Shafiee said…
@Cik Yana
CY, 50sen.? pergh..byk tuh..
hahahaha..
Ecah Shafiee said…
@Cik Tqah
milkdeal berlegar2..itu yg plg bengang tuh..iklan byk tp yg sme jerk..
HazHand said…
hhahah! sdeyh ko kan!! xpelah,aku xkesah sgt mende nh..anyway,lupekan nuffnang,amen advertise... itu best..hoho
wei,FYP tu ape eh? Wallpost kt aku k..
Cikgu Dahlia said…
sis pun memang dah bengang abis dgn Nuffnang..
tetiba dia boleh reject cashout sis, potong semua dan kata sis fraud..yang kelakarnya, selepas 2 bulan sis cashout...puas mintak penjelasan, memang dia reply..then sis mintak bukti, dia cakap kalo diorang disclose, kena melibatkan polis..sis xkisah pun takat cashout Rm50 tu..tapi bengang sbb kenapa selepas 2 bulan sis cashout,selepas 2 bulan sis buang terus Nuffnang dari blog..bau ikan sikit rasanya..hahaha.. bila dah jadi macam ni, baru tahu kenapa otai kak jie, justkhai xpasang nuffnang ... baru faham

tapi kalo yg xde pilihan lain tu, stick je dgn nuff oke kut..jgn terpengaruh dengan aduan sis :D tapi skrg ni ramai cakap 701panduan tu oke..sis pun baru try sehari..tatau mcm mana sistem dia lagi :D
nurshaf said…
huhu, same2... bila nak berduit ni. RM1 pon jadik la
Ecah Shafiee said…
@DaHLia
same gak eh sis.?aritu ahfat punyer pon kene reject cashout sbb click fraud jugak..jgnlah kene reject jugak..byk gak tu almost rm250..sedey woo kalau itu pun dikatakannya click fraud..rasenye mcm nuff dh xde duet kot..mmg xde pilihan lain..mmg dok stick kat nuff dlu ni..btw..701panduan.? 1st time dgr..
teyn teyn said…
oke la tu. kite ag sikit *sedih*

hai , follow here.
s h a said…
uiks...mcm tu ka?kte da lame x jenguk earning...tatawla ape cite...
titan said…
aku punya masa update terbaru ni, mostly memang dapat yang 25 sen tu aje. Tapi ada gak 2-3 yang dapat 50 sen..
♥iDaYu aYu♥ said…
sme la kte...pn dpt sen2 jerk.hahahaha.tp atleast dpt kan2?alhamdulilah...=]
Aril Impian said…
Selagi kita genggam kesabaran tu..

Popular Posts