Perak vs Selangor di Stadium Shah Alam 16 April 2011 [LIGA SUPER]


Selepas Perak berjaya membenamkan skuad Kelantan 4-0 Selasa lepas aku pun bersemangat waja lah ni nak tengok prestasi pasukan bola sepak negeri aku ni. Kalau korang nak tahu Sabtu ni Perak vs Selangor dekat Stadium Shah Alam. Siapa nak pergi.? Jom ikut belakang aku. Hahaha, aku pun belum tentu dapat pergi. Kenapa.? Kenapa.?Kenapa.? Hari Isnin (18 April 2011) aku ada final year presentation aka VIVA!! Kalau tak sempat siapkan sepenuhnya macam mana nak pergi kan.? Alahai, sedihnya..
Tapi tak apa, semangat punya pasal aku buat sedikit review pasal game Sabtu ni. Jom usha table liga. Tu dia, Perak nombor 2 Selangor nombor 1. 1 mata membezakan dua-dua team ni. Antara barisan kemungkinan yang akan turun malam tu :

Perak FA | Persatuan Bolasepak PerakMohd Nasril Nourdin (GK)
Mohd Hisyamuddin
Mohd Khairi Zainuddin
Mohd Syazwan Mohd Roslan
Mohd Norhazrul Mustapha (K)
han Wing Hoong
Mohd Fazrul Hazli Kadri
Isma Alif Mohd Salim
Mohd Syafiq Jamal
Akmal Rizal Ahmad Rakhli

Jangan miss penyokong Perak. Cepat pergi meriahkan Stadium Shah Alam yang dah tentu-tentunya nanti ramai supporters Selangor yang akan membanjiri stadium. Takut nanti pemain ketaq lutut pulak nanti macam Kelantan hari tu kan lawan dengan Perak. Kelantan bukan tak power tapi maybe sebab nervousness, ketaq lutut dek kerana supporters Perak ramai gila babun. Oke-oke good luck my team!! Kejor yop kejor!! Atenya kita bako aje Selangor weh. Hahaha, gurau-gurau dari teman aje ni weh ala-ala Usop Wheel Char (chair).

Comments

ieda maris said…
pas tau kelantan kalah teruk kat perak, terus xde smngt nk wat asngment mlm tu..muddy jab.. haha.. gud luck perak!
faisal apardi said…
perak menang ....perak menang...huhu

http://faisalapardi.com/
Anonymous said…
perak dah kalah dah pun

Popular Posts