CONTEST : INNER TU SAYA PUNYA!

i\
klik pada gambar untuk direct ke page tuan tanah

Oklah kerana dipaksa,terpaksa, dan memaksa dari Aishah (rakan kembar namaku ini) aku pun terajin lah sikit nak join. Hehehe, tidaklah terpaksa sangat pun sebab aku takde idea pun lagi nak update entry terbaru. So, aku pun join lah contest ni. So, so, so, siapa penganjurnya.? Aku klik je terus jatuh hati kat blog beliau sebab,sebab,sebab Zetty si penganjur contest ini sangat-sangatlah cantik. Tak tipu punya. Ops, para lelaki jangan nak ambil kesempatan sebab she's married!! Oh, sangat sweet. Then, what i need to do to join this contest.? Silalah READ MORE bukan susah pun hanya sekali klik. Hehehe..

Inner itu saya punya
Hitam,biru,pink, kuning saya punya
Benda free semua saya punya
Korang punya saya juga yang punya
Saya punya
Saya punya
Saya punya
.
.
.
oh..please,please,please give me that inner!!
Nak jadi cantik kena ada gayanya. Macam mana.? Pakai shawl selitkan inner. Mesti comellah, so saya nak menang sebab nak jadi comel.? Mestilah!! Lagi sebab apa.? Sebab trend sekarang memang kebanyakan girls gilakan shawl + inner. So, i'm in!! Taknak ketinggalan dek fashion. Hahaha, then i'm supposed to win because i nak tergolong dalam VVIP contest winner ops terlebih 'V'. Okey, VIP contest winner. Nak jadi cute macam owner dia juga and one more thing is I never ever win any contest before. So poor right.? So, oh please,please,please give me that inner!!

Oh penganjur, bukan gambar di atas yang perlu diambil kira yer. Itu tidak ayulah penganjur. Itu muka nak mintak sedekah sahaja. So, this is my real picture yang budget and control ayu bak bidadari kayangan super duper dewi (petik nama my classmate). Oh yes have a look yer penganjur. Eh, penganjur je boleh tengok readers tak boleh tengok!! Hehehe, gurau-gurau. Jeng jeng jeng.....


So, here i tag 2 lagi my friends. So, who's gonna be the lucky one.?
2. Ieta

Comments

s h a said…
wow!super the cepat...pantas dan cargas...acih ecah...agaga...

good luck dear... (~___^)
Ecah Shafiee said…
@s h e e
hehehhe..well..hahaha..
gudluck gak aishah..
ChoCoLieTa said…
sory la ecah..da lme x bkak blog..da ketinggalan..huhu

Popular Posts