Shuk Stargazer Bakal Ganti Man Kidal??

Hahaha tajuk entry nak gempak je kan.? Shuk Stargazer.? Siapa kah.? Dia adik aku lah Shukeri Shafiee. Nama aku kan Ecah Shafiee. Haaa, kan sama nama bapak tu. Sememangnya dia adik aku. So, apa tujuan aku tiba-tiba nak promote adik ni.? Ok, tujuan aku kosong means tiada tujuan lah. Sengaja je aku nak tunjuk adik aku layan feel main gitar dia. Aku suka tengok dan layan blues jugak lah sekejap kan. Kepada adik aku aka Alang. Sorry lah yer Angah main transfer je video ni tadi ke handphone Angah. Sorry juga lah sebab dengan slumber muka seposen je aku upload ke Youtube. Sesekali commercialize sikit apa salahnya kan.?

Jom layan kejap video jiwang adik aku ni

Comments

Ummu Qois said…
ganti man kidal??? hehehe. baguss22 :)
Syaza AmaLia said…
nie la penangan time skola menengah. alih2 da jdi artis ea syuk. haha
Anonymous said…
siot..video ak owg rembat msuk fcebook..
Syafiq Rosli said…
haha..xnk promot aku ke.
Ecah Shafiee said…
@Syafiq Rosli
pomot ko buat pa..pemes dah..hehe
hasmardy said…
nak komen blog anda... terbaik!!!!!
Ecah Shafiee said…
@adibdaddy
hehe, tq..rajin2 la singgah yer..

Popular Posts