Perkara Yang Kita Patut Tahu Pasal Buffered Earning Nuffnang

Sambil berjalan-jalan dekat alam maya ni aku sempat merayap dekat blog Naz Cahaya. Kalau korang nak tahu Naz memang selalu sangat dapat Buffered Earning. Bila dah jadi metered earning ada sahaja buffered baru yang dia dapat. Puas lah aku fikir macam mana Naz boleh selalu sangat dapat BE eh.? So, aku pun layankan je lah blog dia. Kalau korang nak tahu sangat banyak entry dia yang mengaitkan Buffered Earning. Aku rasa ni salah satu penyebab Naz selalu dapat BE kot. So, siapa-siapa yang teringin nak dapat BE tu rajin-rajinlah buat entry pasal Nuffnang eh. Mana tidaknya cuba kalau orang duduk cakap dan puji-puji pasal kita. Apa kita rasa.? Sukalah kan then kalau dah suka apa kita buat.? Kasi reward lah sikit dekat si pemuji tu.

Then lagi satu tadi aku tersangkut sekejap dekat blog azizbos dan aku nampak dia bercerita pasal BE dan pasal CTR bonus. Ah sudah, CTR bonus pulak dah. Kalau korang perasan kan mula-mula join nuffnang kita ambil tahu pasal current earning yang dapat every weeks then bila dah lama-lama dengar pasal buffered earning then bile dah dpat BE jadi metered earning pulak. Sekarang kena ambil tahu pula pasal CTR bonus.? Haii, sabar je lah kan.? So, dari blog azizbos aku sempat singgah ke blog marina anakcikbob. Dialah punca aku buat entry ni. Terima kasihlah marina. So, aku pun nak try lah. Apa yang marina ni cakap.?

Buffered aku pasal Nokia E7 tapi bukanlah keluar macam ini


Dia cakap kalau dapat BE jangan duduk diam je. Pergi up satu entry pasal BE tu then esoknya tengoklah CTR bonus korang naik macam mana. Sebab ini ke.? Aku kalau dapat BE kebanyakannya memang tidak up entry just kadang-kadang je. Tak tahulah pula sebab up entry BE kita akan dapat more CTR bonus. Kalau dari dulu tahu memang aku duduk cerita je pasal BE. Ni latest BE yang aku dapat sekarang :


Buffered yang aku dapat and tengok tu CTR baru 0.31%.?? So, aku nak try lah cara marina anakcikbob manalah tahu kot-kot menjadi kan.? So, korang yang baca entry aku ni kenalah try sama-sama then kalau jadi jangan lupa roger aku lah yer. Kadang-kadang memang sudah rasa macam nak menduakan Nuffnang tapi bila fikir-fikir balik sayangku hanya padamu Abang Nuffnang. Eceeehhh..=)

Comments

Cik Yana said…
Maknanya kena cerita pasal BE tu la ye, kempen tentang apa? Pastu link kan ke Nuffnang dan pemilik BE tu cam Nokia tu? Camtu eh? Hahaha~ excited sebab BE cik Yana tinggal 1 je. Uwaa~

Lots of Love,
Cik Yana
Ecah Shafiee said…
@Cik Yana
yer CY..cite sal kempen dia tu..berdezass lah buat jom..tawu xpe, bile BE tinggal satu ni baru lah ade kesedaran nak berpikior..
edda said…
Tima kasih atas info ini, blog belajar follow dunia blog ni....BW
Unknown said…
jom baca pengalaman syafiq maula ketika latihan industri.. hanya di.. click2x..
adabetolka said…
haha...bos pun baru tau pasal sayang2 nuffnang ni..kalau dulu dok diam je bila dpat BE..takut klau buat entri org ckp showoff bebagai kan..skrg ni tak pduli apa org kata..janji masyukkk....hehe..701 tak kacau geligeli nuff..cer try cer try..@@
anakcikbob said…
eee.. malu la kite.. hikhik.. [mode gedix activate!]

nanti up la entry e7 tu.. kasi tajuk Nokia E7 bla bla bla.. tajuk lain pon boleh, tapi kasi letak keyword BE ke, nuffnang ke.. hehe.. aku ni gajor je reti, tp follower ko lg ramai, mesti CTR banyak ni. kann.. kannn..
anakcikbob said…
eh, lupa nak cakap.. maceh sebab tepek link.. :D
Ecah Shafiee said…
@Bos
mule2 mintak 701 kene reject..cemano ni bos.?
Ecah Shafiee said…
@marina anakcikbob
malu bertempat xpe weh..hehhe..oke2 akan di up entry sebegitu..thankz lagi skali yer..
adabetolka said…
@ecah

aii...?? camna blh kena reject plak...syarat tak ketat mana pun..cer tanya raksasa..
hariz said…
haish..blelah nk dpt be ni..
anakcikbob said…
nak nyemak lagi sekali.. aku da nampak e7 tu.. kat LB kan? hehehe.. masyukk.. masyukkk.. entry latest BE aritu:

http://akuanakcikbob.blogspot.com/2011/04/proton-exora.html
Ecah Shafiee said…
@Bos
dah tnye ahfat..dia suh try lg skali..baru try td..tggula sok next email..pergh..dah boleh cash out dah ek.??mmg masyukk..
s h a said…
ecah...thanx share...selalu jgk dapat BE tp x cite pape pon...nk buat jgk...thanx again dear... :)
adabetolka said…
@ecah

mmg masyuk..1 klik= 3o posen..hehe..
HazHand said…
hahahaha,so dats mean kite kene bercerite la psal CTR ni lam blog kite,bru die naik?? like dat ke?? hambo susoh la nok pehe
ahfat said…
701 dah boleh cash out ;)
Ecah Shafiee said…
@HazHand
bkn bercerita sal CTR..citer sal iklan tuh..aku pun baru tau dong..
Ecah Shafiee said…
@ahfat
oke fine..aku reg semlm..igt rini dpt lah email balas..xde pun..sadis!!
ash said…
ohh.. kena wat enry pasal BE ni n kna puji2 skit la nuffnang ler cam ni.. huhu

KENAPA EARNING NUFFNANG KU TAK NAIK
lady~yint said…
Clearance sale 50% disc for all items..hurry up !!! :eek:
cik gelong said…
nice info.. sesuai untuk blogger baru cm saya.
~blogwalking....

http://kisahlifesaya.blogspot.com/2011/04/mak-bapak-tak-sedar-diri.html

Popular Posts