Status dari Glitterati ke Ordinary(non-exclusive)

Okey, so petang-petang ni ecah dok blogwalking sekejap then g usha movie sekejap.
Then, saje pause jap usha "You're Beautiful" and g tengok traffik kat nuffnang. Ape yang memeranjatkan ecah is bile usha status nuffnang ecah dari glitterati ke ordinary.


ecah : "OMG!!Why??", terkedu jap and cube relax.


I started to think back.


ecah : "Ade ke aku letak ads dari mane-mane competitors nuffnang??", aku dok tanye diri sendiri.
ecah : "xdek pon!!!", aku cakap sorang-sorang lagi..


Hmph..mundari-mandir jap..Asal eh?Rilex2..pikir-pikirr..
ecah : "Ape yang aku dah buat jap tadi eh??Ade bende baru ke aku update/upgrade/install??".


Satu ni jerk la..wibiya widget..xkan sebab ni kot??


Ape tu wibiya widget??Ok, aku screen shot kasi korg usha..






xkan la kot..??Ni jerk yg aku dok main-main dari tadi. HAHahhaha..bengong jap..
Agak-agak nape ek??

Comments

Ayie said…
try la call nufnang tu...
hantar tiket
Ecah Shafiee said…
a-y-i-e : sekadar gurauan kah??
n4dh!3r4 said…
laa rugi la camtu.. huhu
amirul said…
saya da lama pakai wibiya,
ok je...
still gliterati lg...
Ecah Shafiee said…
sedey..i'm a bit sad bcoz of my nuff status as ordinary =(

nak report kt nuff!!huhuhu~
Alyssa Villamor said…
aik..cian dia..
ke mungkin sbb iklan youth tu?
Ecah Shafiee said…
alyssa : x mungkin lah..blogger lain ltk rilex jerk..
lgpon iklan youth tu ecah ltk lme dah..
Cikgu Dahlia said…
sebab iklan Youthsays ni.. :)
Ecah Shafiee said…
youthsay not included..
g tnyer brape ramai blogger ade ltk ys tp still glitterati..

Popular Posts