Award Romantik Dari Caer




KLIK LINK UNTUK COPY AWARD


Mule-mule aku usha kat blog Caer aku minat gile tgk snow ball ni. Igt just flash for atrract visitor. Rupe-rupenyer salah satu award yang blogger-blogger dok main tag. 
Woww!!Giler cute and romantik abes. Lagi satu x sngka plak aku di tag skali oleh Mr. Caer (award collector). Leh x aku kasi title tu kat Caer..??Hehhehe..

Nak amik award kene jawab soalan kan??

1.Sebutkan nama blog anda dengan kuat dan jelas
blogcaripasal.blogspot.com (kuat x?siap pasang karok sistem lg)
2.Sila cari orang yang bernama Haikal Muzamel dan Fredy Ilyas
OMG??Kawan blogger tersayang maybe??
3.Apakah soalan ketiga
Dia sayang aku x?kah3..
4.Camna nak jawab soalan ni tanpa menjawab soalan ni
Ok, aku da jawab dlm hati
5.Tagkan menatang ni kepada lima orang
hendrastar




-Jalan.Singgah.Baca.Komen-

Comments

a.z.n.e.e said…
alamak,, canteknye...
ahfat said…
ohhh..

aku nk award seksi

Popular Posts