Hari Ini Hari Isnin = Update Gaji dari Nuffnang

Bismillahirrahmannirrahim..

Pagi Isnin macam ni kalau dapat khabar berita gembira memang teramatlah bermakna hidup ni kan?Akhirnya, setelah aku dihukum dek kerana innity iklan yg main aci nyorok ngan aku akhirnya berjaya gak aku buang. Then, semalam status aku bertukar kembali ke glitterati. Sangat-sangatlah gembira. Pagi ni tengok current payment, Alhamdulillah..

Not bad lor..ingat sikit sebab mggu lepas x rajin nak blogwalking sebab xde semangat because of ordinary status. Dengan blog aku x update. So, pagi ni baru tergerak hati dan naluri nak update blogcaripasal ni.

So, ni je la rentetan dak hingusan ni pepagi buta camni.

Rakan-rakan blogger!!

Bangun lah kawan-kawan ku..pagi isnin siapa punya??Kita punyer..yeah!!

Sekian..(ahahha, dah macam tulis surat dah..FINE!!)

-Jalan.Singgah.Baca.Komen-

Comments

tahniah dah dpt semula status geli hati
Ecah Shafiee said…
ehheehe..best words tuh..geli hati eh..
nway thankz remedy~
Misshy Innz said…
lega kan dpt balik status geli3 .
hehe xD

Popular Posts