Siapa Remedy?

Siapa Remedy?Siapa?Siapa?
HAHahha..mane yang kenal blogger Remedyni mesti la tahu kan..
Kepada yang x kenal meh nak perkenalkan kt korang.



Remedy inilah tukang buat ubat untuk blogger yang paling laris sekarang... tambahan pulak yang blogger macam aku ni ha.. macam-macam inisiatif buat dah nak naikkan traffik. Tapi still traffik tahap BIASA lagi.

Mesti korang tertanya-tanya kan ape ubat yang Remedy ni perkenalkan?
Nak tawu x?Kalau nak tawu aku nak gtau ni..Kalau xnak pon aku nak gitau gak..hehhee..

Orite, Remedy ni telah perkenalkan satu teknik mengupkan traffik blog kite sampai korang leh cakap WOW!!Dasyat tu..x penah2 traffik aku leh cecah banyak tu..
So, aku yang teruja ni pon mesti korang pon akan turut teruja. Mana taknyer, sape yg xnk kan traffik gile bayang tuh. Setiap blogger tu jerk la yang menjadi idaman dorg.

Meh aku kasi korang usha sikit empunyer teknik ni yang diberi nama RDS.


Ok. Kalai da puas tatap gambar Remedy skang aku nak citer sikit sal RDS ni.
RDS = Remedy Direct Source
Teknik ni digunakan untuk memudahkan para blogger melakukan blogwalking ke hampir 500 blog dalam masa 1 jam. Ini bukan sistem robot!!
Bagaimana teknik ni berfungsi :

Ini menurut Remedy, aku copy paste supaya aku x terpesong kasi ajaran kat korang-korang.

Remedy Direct Source atau RDS berfungsi untuk memudahkan korang semua membuat blogwalking atau promosi blog dgn lebih cepat, mudah dan sistematik. Kenapa Remedy kata begitu? Dengan senarai bloglist yang telah korang susun mengikut Page Ranking. Bloglist ini bertujuan memudahkan korang mencari target blog yang korang ingin lawati. Bloglist ini hendaklah selalu di update coz..tiap2 hari tidak kurang dari 100 blog baru wujud dlm Malaysia.

Tutorial dia korang leh dapat kat sini :


1 lagi entry yang berkaitan kalau korang x paham-paham lagi :


Wah, ape lagi kawan-kawan.. Jom usha pe yang ade kat blog Remedy ni. Macam-macam ada. Apa yang korang carik ade kt situ.
Harap-harap lepas bace teknik E-book RDS ni traffik akan mencurah-curah. Tak sabar pulak nak dapatkan E-book RDS.


Comments

Popular Posts