Sembang Kosong La Pulak

Hari ni hari aku rest. Rest dr ape pula ek? Haaa..sepatutnya time-time gini kebanyakan student UiTM dah selamat lepakian kt syurga idaman mak bapak dorg. Aku pula? Disebabkan xnk heavy sgt subjek sem depan, so aku decide la untuk buat 'short course' selame sebulan lebey..So, arini aku abes kelas pukul 11.00 pagi and pagi tadi baru jerk selesai 1 test EKONOMI(subjek plg aku xleh terima)!!Hehehee..mintak maapla kt sape-sape yg fanclub ekonomi ni..
Okei, so da feel free ni ape yg aku nak buat lak? Citer benda buang mase la kan..
Aku td de perasan satu blog ni milik Dahlia. Nice la entry dia. Aku asyik gak layan pasal nuffnang dia and segala info sal nuffnang. So, aku pon tergerak hati la nak bukak nuffnang aku. Bukak punyer bukak, b4 ni Membership Status : non-glitteri. Punyer geram selama sebulan asek non-glitteri sdgkan aku xde plak ltk iklan laen yang leh menggugat nuffnang yg hebat ni. Hahahah!!
So, ape yg aku buat? Aku tilik punyer tilik..tu dia....


Status ku dah bertukar ke glitteri..Excited ar pulak tibe-tibe. Aku baru cashout beberapa hari yang lepas as non-glitteri. So, skg dah glitteri xtau la plak bape lame kene tggu surat layang dr nuffnang. Takpe weh, kalo rezki aku sampai ade la tu gamaknyer. Aku akan tetap menunggumu surat layang!! And at the mean while aku truskan la usahaku untuk capai cashout kali ke-2.
So, kepada para blogger. Jangan putus asa. Kita tanam semangat ber'blogging'..

Comments

apakah maksud surat layang dr nuffnang itu??
jalan2 jemput singgah blog saye
a.z.n.e.e said…
caiyok! caiyok! nampaknya sudah sampai matlamat...

oppss... gliterri tue utk ape???
Ecah Shafiee said…
surat layang = cheque from nuffnang!!=p
akak : glitteri tu mcm akk nyer blog akk ltk iklan nuffnang jerk..iklan laen akk x ltk..klik jerk read more about glitteri tuh..kt situ dia ade kasitau details..
a.z.n.e.e said…
oic... akak mmg gliteratti!! br je cek!! huhuhu... nk tggu next week nk cek berapa sen ada.. huhuhu..
Ecah Shafiee said…
bagus ar kalo da mmg glitteri..
nnti gtau agh ek bape akk dpt..

Popular Posts