Salin Kulit Macam Ular??


Asal tengok 'dia' jerk perasaan best tu dah kurang.
Asal tengok 'dia' jerk rase mcm 'dia' lagi. xde lain ke??
Asal tengok 'dia' jerk mate aku makin sakit..
Asal tengok 'dia' jerk aku teringatkan yang lain..
Asal tengok 'dia' jerk aku jd gelisah..
Asal tengok 'dia' jerk tangan ku mule menggatal..
Asal tengok 'dia' jerk mateku berkedip2 n pikir where should i fine another one?

'Dia' = templateku ini. Bosan ar pulak..Yeah, aku akan bertukar pd yang lain!!
Just wait and see blogcaripasal bersalin kulit!!


Ular : Dorg ni pon, kot ye pon buatkan la fitting room kat aku..xdeklah aku wat slumber ular jerk salin baju kat sini..adoiyai!!
Cicak : OMG!!Baju ni aku baru tempah kot. Ampeh punyer tailor. Aku bayor RM150++ last-last koyak rabak jadinyer. Malu aku kalao blogger darkbatman usha aku ni!!
Alien Workhome : Hahahha, akhirnyer aku transform gak jadi the real manusia!! Erkk..gigi aku mane? Adoi..xkan nak wat plastic surgery lagi ni??Mahal la uol~

Comments

Ain Zulaikha said…
ishh, huhu biar betul ni..

Popular Posts