Tamat Misi Download & Melayan Drama Korea Lie To Me 2011

Sebelum nak berbual panjang lebar aku nak confess sikit pasal traffic blog aku minggu ni. Macam nak menangis kuat-kuat tanpa keluar suara je ni. Mana taknya aku dah lama tak update dan promote blog kan? Minggu ni sahaja traffik aku dah ke laut. Tapi dengan bantuan SEO menyelamatkan sedikit page view blog aku ni. So, pada yang datang bertandang, ketuk pintu dan beri salam dekat blog aku ni terima kasih banyak-banyak.

Ok, proceed dengan tajuk entry kali ni. Aku baru melayan satu drama korea yang tengah meletup tahun ni kat Korea mahupun kat Malaysia. Kat astro ada main drama ni. Tajuk dia Lie To Me. Meh aku kasi sikit info pasal movie ni.

Gong Ah Jung, a level 5 Ministry of Culture official, gets entangled in a web of lies when she mistakenly lies that she's married to Hyun Ki Joon, a hotel manager from an affluent family. Their relationship is further complicated when Ki Joon's ex-fiancée and a close friend of his brother's, Oh Yoon Joo, reappears in his life.

Hamik kau sinopsis dalam english. Sila ke google translate kalau tak paham ok.? Hehehehe. Aku ambil masa 3 hari nak download dan habiskan layan drama ni. Jadi addicted aku. Korang nak layan gak.? Nak download tak cerita ni.? Ok, kalau nak download korang pergi je dekat pembekal aku yang tersohor ni : ASIANMOVIEZ


ehem, pasni nak tengok drama apa pula yer.? any sugesstion.?

Comments

merahitujambu said…
DH LAMA X LAYAN MOVIE KOREA MAHU PON JEPUN
YanaHime said…
hehe! best layan citer nih....Gong Ah Jeong yg blur2
LynnAiza said…
cter beessstttt!dah tgok smpai epi.14..tapi tak snggup nak habiskan.sayangggg.hahha
Me_Me said…
Have i nice day
Ecah Shafiee said…
@Eliyanaah jeong yg comel sangat2..
Ecah Shafiee said…
@namaakulynn
laaa..awat x snggup lak.?
e k i n said…
Haaa, suka drama korea ek. Cerita ni pun best sangat2. Kelaka memula, lepas tu sedih, tapi happy ending. Jum tengok entri saya plak.

Drama korea yang tengah airing sekarang ape ek?

Popular Posts