Aku Update Blog Ni Orang Kampung


Perlu ke kecoh satu kampung aku update blog kan.? Tak perlu lah kan. Sudah lama tak update blog sampai tak tahu nak update pasal apa. Oh yer, pada yang tunggu download link untuk cerita tahajjud cinta, stanza cinta, boboi boy, dan lain-lain sila tunggu yer sebab aku agak takde mood nak upload link. Tapi sabar, pasti ADA. Hehehehe.

So, esok hari apa kawan-kawan.? Esok seluruh umat Islam akan menunaikan puasa di bulan Ramadhan. Pesanan aku marilah kita kumpul pahala sebanyak-banyaknya ok.? Jangan ada yang mengeluh pula dengan kedatangan bulan Ramadhan. Hari ni (minggu ni) aku ada kat Ipoh Perak. Buat apa aku kat sini.? Family aku dah jadi orang Ipoh. Malangnya tak sempat nak bersahur dengan family. Esok aku masuk kerja pukul 7.30 pagi. Waaaaa, awal gila!! Takpe-takpe, dugaan je semua ni.

Ok, aku taknak sembang panjang. Cukuplah dengan entry ni menandakan aku masih wujud dalam dunia blog ni ek. Tunggu aku update next entry.

Comments

Unknown said…
huhu slmt brpuasa :)


http://eleventx.blogspot.com/2011/07/konspirasi-panas-duit-syiling-siri-ke-3.html
senyumSOYA said…
salam ramadhan.. jgn ponteng ya..hheheheh
Ecah Shafiee said…
@senyumSOYA
oh no...kalau boleh ak full..
cm ner nk wat blog biar jd cntek cm ni erk??? nk mtk tlg ajar ley x? kalau sudi tunjuk ajar...
Ecah Shafiee said…
@DIF 5919 - YaYa MaaYaa LaVenDeR
erk, cantik ke.? btw tq..nnti ecah drop komen kt blog awk yer..

Popular Posts