Bowling Sampai Lebam Dengan Blogger Merangkap Kengkawan

Shhhhhh, ada satu rahsia nak beritahu korang ni.

Pagi-pagi makan ketupat,
Apa kau orang ingat aku nak mengumpat.?

Hahaha, sedikit intro dari aku. Huh.? Mana ada rahsia lah. Just Ahad lepas aku melapangkan sikit masa aku dengan berjimba-jimba dengan rakan aku. Rakan-rakan aku ni kebetulan blogger lah juga. Ada yang tegar dan ada yang suam-suam kuku. Tapi, menaip dan memberi informasi still kerja diorang. Aku malas nak komen banyak sebab nak kasi korang layan gambar kitorang yang stylo ni ok. Oh yer, aku malas nak edit sebab aku malas. Hahaha..

Giliran Naz CCI membuat balingan

Tu diaaa Ikeen Lollipop

Eh.? Siapa itu eh.? ;p

Style tersendiri dayah (bukan blogger)

Aku dan Naz CCI lagi

Naz CCI dan Ikeen Lollipop

Ikeen dan SR..Oh, Syafiq Rosli rupanya. Hehehe

Mereka lagi dan lagi dan lagi

Aku nak jugak kan.?

Khusyuk mendengar ikeen yang kepochi

Entah apa yang lawak sangat entah.?

Ni lah dia minah kepochi sangat tu

Gambar sebelum berangkat pulang

Antara blogger yang terlibat dalam pembikinan filem KEPOCHI 2011 :


Comments

nazirah said…
hahaha best kan ecah.. huhu
dah hapdate da.. hehe.. kte
tak hapdate lagi haha

Popular Posts