Pengomen Tegar BlogCariPasal Bulan Jun 2011

blogcaripasal
Wah, orang lain sibuk nak buat aku pun sibuk nak follow gak kan.? Bukan apa aku rasa sudah lama pula aku tak kasi penghargaan dekat pengunjung blog aku ni. Walaupun tak ramai yang datang berkunjung tapi terima kasih lah pada yang selalu kasi komen dekat entry-entry aku. Terharu pula rasanya. Uhuk ='( Terharu perlu buat emosi sedih yer.? Hahaha. Aku teringin nak update selalu entry pasal lawak kartun doodle tapi disebabkan tiada laptop dan aku ni meminjam kawan aku punya PC (Windows XP), paint tools dia pun yang version lama. So, x dapat nak update doodle kartun buat masa terdekat ni.

Oh yer, aku nak berterima kasih dekat 5 pengunjung bertuah dan juga pengomen tegar blog ni sekitar bulan Jun 2011. 

  1. Hasif Zul
  2. Azizbos
  3. Shaze Zainn
  4. Laskar Pelangi
  5. Ain Zulaikha

Macam mana aku rate kan diorang.? Sonang yooo. Macam nie haaaa...


Thanks semua, lain kali komen lagi!! Komen, komen jugak. Hari-hari kasi singgah blog ni okay. Hehehehehe. Rasa macam nak belanja semua makan je. Tapi bile yer.? Bila ada rezeki lebih lah ok.? Ceh, cakap macam banyak duit je kan.? Hahaha, takpe janji niat tu dah ada. Sekali lagi 'belum ada rezeki' je kan.? Ok, thankz again. Aku nak bersiap-siap pergi makan satay dekat Qaseh Seksyen 13. Yummy..

Comments

adabetolka said…
hehe..hari2 singgah blog ni walaupun bos blog ni busy memanjang..haha..yang si ahfat tu pun busy je..haish..bak sini satay duaploh cucuk..
Ecah Shafiee said…
@Taufan Bin Ribut
haha, gojes tang mana tu.? btw thanks..
Ecah Shafiee said…
@Bos
same lah kite bos..ecah pun ari2 gak sggh blog bos..yeah..dia pun da bz skg..
Ur Other Half said…
bgs 2.. siap ade pengomen tegar.untunglaaaaa. jeles.kehkehkeh
adabetolka said…
@Ecah Shafiee

ahfat buat apa? keja ke?
Ecah Shafiee said…
@Darkbatman
eleh aie..mcm la dia xde yg tegar..siap ade die hard fans lagi..haha
Ecah Shafiee said…
@bos
aah keje..tnye la dia..
adabetolka said…
@Ecah Shafiee

nak tanya mcm mana..dia kan raja offline..hehe..
HazHand said…
wahahahahah,untung kau dapt pngunjung setie kau nh kn..ish3...
trime kasih jugk eca..
kau terbaikkkkkkk
aku tggu ko nk blnje mkn je..hahah
Ecah Shafiee said…
@HazHand
hamboi2..tggu la yer asip oi..bpe lame kne tggu tu xtahu la..hehe..
PeCo said…
award utk silent reader tegar xde ke ? hahaha...

Popular Posts