Mid-Year Giveaway by Nisa Menaip

banner mid-year GA

Mula-mula tengok entry blog Nisa Kay, komen dia baru sorang means baru sorang je yang dah join. Hari ni aku usha lagi tengok-tengok dah 411 komen. Wah, dapat sambutan hangat nampak giveaway Nisa kali ni. ok, aku pun taknak lepaskan peluang mencuba nasib dalam giveaway kali ni. Manalah tahu rezeki aku dapat baju dari aie darkbatman tu. Hehehehe..

So, syarat-syaratnya korang boleh lah tengok dekat sini. Klik cepat dengan masa tidak kurang dari 5 saat. Nak tengok hadiah dia korang boleh refer dekat sini. Yang uniknya giveaway Nisa kali ni ialah hadiah di sponsor!! Nak tahu para-para sponsor.? 




So, kali ni aku nak tag rakan blogger aku juga. Fadzilah dan popolieta. Jadi.? Apa tunggu lagi.? Jom kita join beramai-ramai. Cuba nasib je ni wei.

Comments

Cik Yana said…
Pehh~ Ayunar ada sponsor hadiah. Mesti dapat shawl cun nanti. Good luck cik Ecah :)
shazika said…
best la blog u :)
Nisa Kay said…
sudah check penyertaan.
Thanks for joining.
Good luck :)

Popular Posts