Keyword Adinda Evans

 

Terlebih dahulu aku nak susun sepuluh jari kalau entry aku pasal Adinda Evans sebelum ini ada buat mana-mana pihak terguris hati. Dalam entry aku before ni aku tak kasi pendapat apa-apa pasal hal ni. Aku sendiri pun tak sedar dengan keyword "Adinda Evans" ni membawa banyak viewers dekat blog aku ni. Jumlah pengunjung yang aku sendiri tak percaya. Entry yang mengatakan dia dah tak virgin pun dah tak wujud lagi. Tapi nak buat macam mana. Bak kata pepatah 'nasi sudah menjadi bubur'.

Bagi aku memang betul adik Adinda Evans, Datin Milano or whatever nama dia ada buat kesilapan. She's just a young girl yang buat sesuatu tanpa berfikir panjang. Mesti dia pun tak tahu pun tindak tanduk dia tu boleh jadi macam sekarang. So, aku rasa kita yang lebih dewasa ni patut berfikir lebih matang. Menghukum dia dengan menghina, mencaci dan mengeluarkan sesuatu perkataan yang jijik memang sesuatu yang kurang matang bagi aku. Sama-samalah kita bimbing dia.

*Updated Entry
This is my last words pasal Adinda Evans but dia lagi melampau bila dia up satu lagi entry baru bercakap mengenai ketidakpuasan hatinya pada orang yang bercakap mengenainya. Sekarang aku rasa dah tak guna kita nasihat budak tu. Haih, apa punya budak lah. Sabar je lah, kesian kat parents dia ada anak macam tu. Korang nak tahu dia cakap apa.? Check it out sebelum entry ni pun dia delete nanti.
Psst, pada yang sudi singgah blog aku rajin-rajinlah klik iklan di blog ni yer. Nak buat tabungan hidup.

Comments

La Lola said…
ahaha..katanya "aki islam lagi dalam IC"
munira sajuti said…
pehh, xsompek aku nak tengok entry die tu ! pfft laa.
Tyra said…
dia da off blog tuh

Popular Posts