Anda Patut Cuba Ceragem Free Sahaja

CERAGEM MALAYSIA PENANG SDN BHD (GVN) - Click Image to Close
Kecik sangat.? Klik lah to enlarge!!

Ok, aku bukan nakjual produk atau nak buat MLM. Langsung tiada kaitan dengan urusan jual beli. Benda ni free sahaja. Kenapa aku kata free.? Sebabnya aku dah try tempoh hari. Sempat pergi sehari je sebab kesibukan yang melampau. Oh yer, kenapa aku suruh korang join.? Sebab memang bestlah masa diurut. Ops, diurut.? Perempuan ke lelaki yang urut.? Hehehe, korang jangan nak gatal aku cuak ok sebab katil yang mengurut.

Syarikat ini beribu pejabat di Korea dan menjual hanya satu produk iaitu Automatic Thermak Massager atau ceragem master. Telah beroperasi di Malaysia selama 5 tahun dengan membuka sekurang-kurangnya 4 centre di lembah Kelang. Di setiap centre terdapat banyak unit ceragem master yang disediakan oleh syarikat untuk di cuba secara percuma. Kita akan diajar oleh guru2 yang berpengalaman untuk menggunakannya hari-hari. 

Tapi, sebelum nak join kenalah siapkan diri dengan berpakaian putih dari atas sampai bawah untuk melancarkan lagi proses pemulihan hormon, tulang dan segala organ-organ dalam badan kita. Ramai yang dah cuba dan memang berkesan. Pada yang ada penyakit kronik macam kanser, kencing manis, fibroid, jantung, migrain and macam-macam lagi bolehlah mencuba benda ini asalkan rahim (bagi wanita) masih ada. Ini yang aku dengar masa diorang bagi talk lah. See, bukan dapat urut free siap dapat dengar talk kesihatan percuma.

ceragem-1

Actually, konsep perubatan ni datang dari Korea. So, dia akan urut satu badan kita dan ada caranya nak memulihkan di setiap point-point dekat badan kita. Ada tu yang rabun pun boleh ubati masalah rabun tu tau. Memang amazing sangat dan yang paling penting FREE!! Aku memang suka benda-benda free ni. Tapi aku dapat join Sabtu je lah itupun kalau aku balik Perak. Nak join dekat area KL memang tak dapatlah kan.? Kerja ke mana, ceragem ke mana. Last-last tersangkut dalam kesesakan jalan raya.

Untuk keterangan lanjut kepada yang berminat menghubungi Ceragem Hq di Kepong ditalian berikut. 03 62505800 Mariam Naim (Manager)

Comments

Admin said…
wah....good...
leh jadik promoter nie...
free ea?
okay boleh cuba..
HazHand said…
ahah! AKU NK TRY!!!!!
jom kite g try sme2!!! jom!
Ecah Shafiee said…
@HazHand
aku dah try..nk try kt ne.? area kl aku xtau ktne.
Mariam_Ceragem said…
ingat saya.. mariam ceragem.
kirim salam pada mumynya yer... rindu sangat
sekarang saya di klang. center ceragem diklang.. dialu-alukan untk datang okey...
take care
Anonymous said…
hi mariam,

klau klang, dimana boleh bagi alamat dan waktu operasi.

Tq / Lina
Anonymous said…
kat kepong dah pindah ke setapak...skrang terdpt 18 buah caw di Malysia..setapak,ampang,cheras,subang,puchong,bangi,seremban kluang,jb,ipoh gunung rapat,ipoh silibin,teluk intan,sitiawan,penang dan alor setar..head office di Kepong..03-62527107..bole cal tanya no center.
Unknown said…
ceragem klang di :
28A tingkat 1,
Jalan Nanas, 41400 Klang Selangor.
call : 03-33415613
pengurus : Pn Mariam
Unknown said…
mmg best la ceragem ni...silap Ari bulan x mau bagun duk at as katil tu....skrg kt Penang.
Unknown said…
mmg best la ceragem ni...silap Ari bulan x mau bagun duk at as katil tu....skrg kt Penang.
Unknown said…
mmg best la ceragem ni...silap Ari bulan x mau bagun duk at as katil tu....skrg kt Penang.
Anonymous said…
Apa pasal kat Perlis tak ada Ceragem. Kita kena pee Alor Setar jauh ooiii...
Anonymous said…
Kalau kat Perlis tak ada, Kat Kodiang pun boleh laaa..kita kat Arau ne..
Anonymous said…
Apa beza Ceragem dan Nuga Best?Depa kata Nuga Best tu barang Korea juga. Siapa leh jawab.
Anonymous said…
Hai,.
Saya nak beli Ceragem ni. Tapi Cash tak cukup. macam mana cara?

Popular Posts