Akhirnya Aku di Puncak Broga Hill

credit to fadzilah

Sampai juga aku dekat puncak Broga. Punyalah tahan feel dari tahun pertama semester 3 degree. Thanks to my friend Fadzilah sebab mengajak aku untuk join. Kitorang pergi by car. Total ada 5 biji kereta. Ramai tak.? Ramai la jugak tapi aku tak kenal budak-budak lain. Sebabnya aku hanyalah seorang penyibuk. Hehehe, akak aku pun join sekali. Kesian dia kena sengat dengan tebuan. Tak sah kalau naik gunung tak injured akak aku ni. 

So, apa komen aku pasal Broga Hill.? Sesiapa yang dah biasa mendaki aku boleh cakap Broga Hill ni kacang je. Hehehe, tapi pada yang first time memang akan semput, muntah-muntah lah. Sebabnya.? Diorang banyak minum air. Oh yer, petua mendaki ni jangan over sangat minum air tu yer. Nanti perut penuh plus bergoyang-goyang dan berat dan akhirnya terkeluar segala sisa-sia makanan semalam. Tapi tak apa, it's an experience buat diorang. Lepas ni mesti ada yang tak naik dah kan.? Tapi kalau dah naik best kan sebenarnya.? Yang pasti pemandangan dia memang tip top lah. 

Oh yer, kitorang pergi sekali dengan instructor 3P kelas member aku yang amik PMC which means EC-Council Project Management. Baguslah group diorang ni selalu buat aktiviti bersama. Group aku CCNA (Cisco Certified Network Associate) memang tak boleh blah lah. Habis-habis je masing-masing pecut balik kampung halaman. Sedih je tau. Hehehe..

Jom kita layan gambar jom sebab aku dah penat bercerita.












Psst, pada yang sudi singgah blog aku rajin-rajinlah klik iklan di blog ni yer. Nak buat tabungan hidup.

Comments

Ecah Shafiee said…
@Syazwan
hahaha..xde hebak mano pun..
Ecah Shafiee said…
@Bos
gayat bos.? apakah.? hehe
fAdzilAh (^_-) said…
da lama x update blog macam ecah =)
Ken Wooi said…
sighs.. saya pun tak pernah pergi the broga hill.. nice photos btw :)
SY said…
best yer..nk pergi jgk lah ,jeles gler
HazHand said…
wau3!!! best gile!! grr,ptot lah da lme xnmpk! heh
wei,nk jd model ke..hahaha
rindu kau!
Ecah Shafiee said…
@ken
pergilah..btw, thanks..
Ecah Shafiee said…
@HazHand
lme eh x nmpk.?bz bkn sbb ni..byk kje sikit..skg free blik tgh sibuk g interview je skg ni..try mne dpt kan..

model.?hahaha, x layak weiiii..rindu kau juge!!
Anonymous said…
http://wanwidget.com
best nyer dapat jalan jalan sana sini

Popular Posts