Sem Baru Bermula = ANTI WIMAX

5hb 7 2010 bersamaan hari Isnin. OMG!!Skrg ni dah 5hb, and now da pukul 1.00 pg. 
Da start sem baru rupenyer..Gosh~
Maknenye, sesi perkuliahan pon dah bermula!!
Ni yang paling aku x berapa nak gemar. Bangkit pagi-pagi ngadap muke lecturer and focus!!(focus ke??)

Hahaha, nway bukan satu ni jerk yang buat aku rase down.
Mase cuti sem aku x balik rumah. Aku duduk rumah sewa ku and dengan berbekalkan WIMAX aku berhujah, berblogcrawling, berfacebook dll. Pendek cerita aku leh masuk satu page dengan hanya beberapa second page loading nyer. Tapi sekarang???Ape yang da berlaku???

Budak-budak kembali masuk sem baru. So, apa kaitannya??
Berkaitla sayang2ku sekalian..Dorg dah balik sini mesti dorg online punyer. Tambah-tambah lagi area aku x support streamyx. So, nak xnk kena pakai WIMAX. 
Kesimpulannya, aku nak berblogwalking pon sangat-sangat slow. Beberapa minit per blog. Mcm mane ni??
Ni, perkara yang aku paling-paling cepat sensitip. Makkk, agh nak balik umah!! Kat umah ade uncle stymyx!!

Final words : 

Comments

ikeen said…
pasang smyx la beb...wet nuff + YS bnyk suda..hehe
Ecah Shafiee said…
stymyx x de coverage ar beb kt komersial ni..
oh yeh??gud3...

Popular Posts