Lama Tak Korang Tunggu Cheque Nuffnang??

Sudah lama rasanya x update blog. Memang sangat-sangat resah hati dibuatnya lagi-lagi tengok visitor makin menurun. Adoii..I must do something. Tp nak buek lagu mane..WIMAX terlalu slow sampaikan nak bukak mane-mane blog pon mengambil mase yang agak lame sampai dia keluar :

This webpage is not available.

Hahaaha..
Tapi bukan ni lah yang aku nak cerita wat masa ni. Aku just ade sedikit soalan untuk sape-sape yang leh jawab soalan aku ni dengan confidentnyer..
Time aku cash out my earning tuh aku berstatus ordinary..Mengikut kata-kata abg nuffnang i must wait about 2months. And aku tunggu skang da sebulan 2mnggu cmtu. Aku masih xdpt email mengatakan cheque aku sedang diproses. So, agak-agak korang berapa lame lagi aku leh dpt email tuh??Sape pernah dapat lebey dari 3bulan??

Comments

ezanykun said…
tengok gak.. boleh tau tak ape haribulan cashout tu?
LovelyMe said…
irah punye lam sebulan lebih gak.tapi status glitterati.kalau ordinary ira rase lam 2 bulan lebih kot.pastu dekat2 2 bulan tue,die akan bagik email cakap cek tengah process..
Ecah Shafiee said…
ezany : ujung bln 5..
irahehe : oh yeah??so, 2bln lebey ar ni..

Popular Posts