Memperkenalkan Kashfee Anggun Butik


Berbalik pada new entry aku ni plak aku telah ditugaskan sebagai cousin yang beribawa dan sayang-menyayangi di antara cousin-cousin ku yang lainyang berkehendakkan aku mempromot blogshopping nya.
Ok, cube korang klik blogshopping ni : http://kashfeeanggun.blogspot.com/


Ok, dah klik? 1st impression korang aku tawu dah mesti korang ckp wow!!Bapak mahal??
Jangan salah sangka lak. Mahal pada kualitinya. Aku cakap terus terang lah yer perbezaan kain songket ini ngan kain songket yang lain :
  • Warnanya x luntur
  • Kain sangat berkualiti, tidak mengecut atau mengembang selepas dibasuh. Kalau hantar dry cleaning kain lagi nampak berseri-seri.
  • Kat Masjid India mmg byk tp tu sume kalau dibasuh kompem turun color beb and kain akan mengembang.
Aku xnak story lebih-lebih. Korang try la satu. Aku da beli satu..anda??
Sebab itulah pemilik blogshop ini ada menyatakan Hanya untuk pembeli yang serius!





-Jalan.Singgah.Baca.Komen-

Comments

Unknown said…
bisnes women yg berjaya :D

my recent post:
SPONGEBOB PUN ADA SPONGEPEDIA??
Ecah Shafiee said…
yaya..singgah le beli k..

Popular Posts