Viki for Android User

Tajuk nak english tapi adakah description aku english juga.? Hahaha..

Memang tak lah nak english kan. Berterabur sana sini. Kena gelak je nanti dengan readers blog ni. Anyway, aku baru je install apps ni dekat dalam phone aku. Eh sebelum tu meh aku perkenalkan Viki ni. Firstly kita usha logo dia.
Menarik kan.? Apa yang best.? Dari segi quality resolution dia memang tiptop. Then streaming tak lacking woo. Walaupun speed internet aku macam siput tapi still boleh layan. Aku baru je habis tengok 16 episode cerita korea tajuk Hero. Malangnya phone aku tak sebesar galaxy tab. Kalau tak mesti lagi best nak layan.

Viki merupakan laman web video yang memenangi anugerah antarabangsa. Mudah je untuk akses. Anda hanya perlu ada internet!! Antara video yang ada ialah  TV terbaik, filem di dunia dan berita hiburanvideo percuma, berkualiti tinggi, termasuk drama Korea yang paling hangat, anime Jepun dan banyak lagi. 
Ni pulak interface dia..

     

Ni pulak antara komen users dari viki yang dah pun try viki ni...


Komen aku pulak..

"Terbaik bro, time lunch sorang-sorang pun aku boleh layan drama korea. Tak perlu nak download-download. Watch online je sekarang ni. Gelak sorang-sorang, nangis sorang-sorang. Aku dah try, korang bila lagi. Thanks to yang memperkenalkan apps ni kat aku iaitu my dearest sista - Aen Shafiee"

Comments

saljuhumairah said…
bagus app ni...tapi itulah..kalau tngok kat tab terbaik..tapi kalau dekat smartphone...kureng sikit...

Popular Posts